امام‌جمعه آستارا:

تمام وقت نمایندگان مجلس به جای حل مشکلات مردم صرف جابه‌جایی مدیران ادارات می‌شود

امام‌جمعه آستارا با بیان اینکه تمام انرژی و وقت نمایندگان مجلس در طول چهار سال به جای حل مشکلات مردم صرف جابه‌جایی مدیران ادارات می‌شود،گفت: نمایندگان ادوار گذشته در خصوص آب و فاضلاب این شهرستان هیچ اقدامی انجام نداده‌اند و مردم در بحث فاضلاب منزل خود با همسایه درگیر هستند.

تمام وقت نمایندگان مجلس به جای حل مشکلات مردم صرف جابه‌جایی مدیران ادارات می‌شود

به گزارش ۸دی،حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا امروز در آئین خطبه‌های عبادی‌ سیاسی نماز جمعه این هفته با اشاره به ارتحال و شهادت دو تن از سنگربانان نمازجمعه در سال‌های ۵۸ و ۶۰ اظهار کرد: این دو شخصیت بزرگوار عمری را در راه ترویج معارف الهی و ارشاد سیاسی و دینی مردم جهاد کردند.

خطیب جمعه آستارا با اشاره به موضع‌گیری‌های رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه درخصوص مذاکرات هسته‌ای گفت: مذاکره برای مذاکره معنایی ندارد و این موضع‌گیری‌های رئیس‌جمهور حرف حق است؛ چراکه اصلی‌ترین هدف از مذاکرهات رفع تحریم‌ها بود که انجام نشد.

وی با اشاره به اینکه یک الگوی جدید از سوی دولت باید برای مذاکرات هسته‌ای تعریف شود، تصریح کرد: تداوم حضور جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات باید با محوریت طرح راهبردی مجلس و با نظارت شورای عالی امنیت ملی انجام شود و شرط بازگشت آمریکا به برجام لغو تمام تحریم‌ها است.

امام‌جمعه آستارا با بیان اینکه فرار ۶ تن از فلسطینی‌ها از زندان‌های به ظاهر مخصوص رژیم غاصب صیهونیست آبروریزی بزرگی برای این رژیم بود، افزود: رژیم غاصب صهیونیست در مدیریت زندان‌های خود ناتوان مانده و این‌ها نشانه‌های افول رژیم صهیونیستی است.

حافظ‌نیا با اشاره به بحث مشکلات پخت نان در سطح شهرستان آستارا بیان کرد: اکنون نان گرفتن از نانوایی‌ها بسیار سخت شده و از سازمان جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت استان گیلان انتظار داریم مشکل کمبود آرد را در نانوایی‌ها برطرف کنند؛ چراکه مردم توان خرید برنج را ندارند.

خطیب جمعه آستارا با انتقاد از قطعی‌های مکرر آب در برخی از نقاط شهرستان گفت: قطعی‌های مکرر آب با وجود پایین آمدن مصرف آب، خنک شدن هوا و نبود گردشگر، توجیه‌پذیر نیست و باید مسؤولین ذی‌ربط از جمله آب و فاضلاب شهرستان و استان دراین‌ خصوص پاسخ‌گو باشند.

امام‌جمعه آستارا با بیان اینکه تمام انرژی و وقت نمایندگان مجلس در طول چهار سال به جای حل مشکلات مردم صرف جابه‌جایی مدیران ادارات می‌شود، تصریح کرد: نمایندگان ادوار گذشته در خصوص آب و فاضلاب این شهرستان هیچ اقدامی انجام نداده‌اند و مردم در بحث فاضلاب منزل خود با همسایه درگیر هستند.

وی با اشاره به اینکه به واسطه نبود فرماندار شاهد رهاشدگی امور در سطح شهرستان آستارا هستیم و چندبار در باب نبود فرماندار در این شهرستان به استاندار گیلان تذکر داده‌ایم، افزود: آستارا از دولت قبل فاقد فرماندار بوده و این نشان از ضعف مدیریتی در اداره استان گیلان است.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه