افزایش اعتماد عمومی با اقدام و عمل

رئیس جمهور در سومین سفر استانی خود در جمع مردم طبس گفت: تعیین اولویت‌ها، کار میدانی و اقدام و عمل باعث افزایش اعتماد عمومی می‌شود.

افزایش اعتماد عمومی با اقدام و عمل

به گزارش ۸دی، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در سومین سفر استانی خود صبح امروز به خراسان‌جنوبی سفر کرد و در بدو ورود با حضور در امامزاده حسین بن موسی‌الکاظم(ع) طبس در این امامزاده با مردم این شهر دیدار و در جمع آنان سخنرانی کرد.

رئیس جمهور و هیأت همراه با حضور در گلزار شهدای امامزاده حسین بن موسی‌الکاظم(ع) طبس به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادای احترام و با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کرد.

تعدادی از اعضای هیات دولت و وزیران از جمله وزیر کشور، وزیر راه و شهرسازی و وزیر صنعت، معدن و تجارت، رییس سازمان برنامه و بودجه، رییس دفتر رئیس جمهور و معاون اجرایی رئیس جمهور، آیت الله رئیسی را در سفر به استان خراسان جنوبی همراهی می‌کنند.

دیدار با مردم و بازدید از معادن پروده طبس از برنامه‌های آیت‌الله رئیسی در سفر به این شهرستان است و رئیس جمهوری پس از آن به بیرجند مرکز استان می‌رود. حضور در نشست شورای اداری استان، دیدار با نخبگان و بازدید از برخی مناطق استان از جمله برنامه‌های رئیس جمهوری در خراسان‌جنوبی است.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح جمعه در جمع مردم طبس در امامزاده حسین بن موسی الکاظم علیه السلام اظهار کرد: تلاش ما بر این است که با اقدام و عمل در راستای حل مشکلات مردم به افزایش اعتماد عمومی برسیم. تعیین اولویت‌ها، کار میدانی، و اقدام و عمل باعث می‌شود که اعتماد مردم به نظام اداری کشور افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه اگر شاکر خداوند باشیم، با تلاش و کوشش مشکلات حل خواهد شد، گفت: ما در وهله اول نیاز به شناخت مشکل و مسئله‌شناسی و بعد از آن شناخت راهکارهای برون رفت از مشکلات و حل مسئله داریم.

رئیس جمهور با بیان اینکه در گام بعدی نیاز به تعیین اولویت‌ها و بعد عزم و اراده جدی برای اقدام و عمل داریم، یادآور شد: مجموع این موارد منجر به اعتماد و مشارکت عمومی می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت معادن در خراسان جنوبی گفت: اگر موانع موجود رفع شود، شاهد رونق اشتغال در منطقه خواهیم بود. وضعیت کنونی کشور و شهرها با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست، هر چند به برکت جهادگران اقداماتی انجام شده است ولی هنوز با مشکلاتی رو به رو هستیم.

رئیسی با بیان اینکه بخش فعال و غیر فعال حوزه معدنی شهرستان طبس می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند، یادآور شد: ما با کمبود نزولات آسمانی رو به رو هستیم ولی همین مشکل را با برنامه‌ریزی می‌توان به یک فرصت تبدیل کرد. ظرفیت‌های بر زمین مانده در خراسان جنوبی و شهرستان طبس باید فعال شود.

وی با بیان اینکه وزیر صمت با هدف فعال سازی ظرفیت معادن و وزیر راه و شهرسازی با هدف بررسی وضعیت راه‌ها و حل مشکلات این حوزه در این سفر حضور دارند، گفت: خراسان جنوبی نیروی کارآمد زیاد دارد که می‌توانند گره‌ها را بگشاید.

رئیس جمهور بر فعال کردن اقتصاد گردشگری در منطقه تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه در شهرستان طبس و استان خراسان جنوبی محصولات متنوع و استراتژیک وجود دارد می‌توان از این ظرفیت‌ها در جهت توسعه استان استفاده کرد. امیدواریم این سفر و سفرهایی از این دست بدون تشریفات رایج انجام شود که اصل کار دنبال شود تا از نزدیک با مسائل استان‌ها آشنا شویم.

رئیسی با بیان اینکه در این سفرها به دنبال این هستیم تا اولویت‌ها را مشخص و اقدام کنیم، بیان کرد: بنا داریم با فعل ماضی با مردم صحبت کنیم و بگوییم انجام شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه