استانداران بعدی به تدریج انتخاب خواهند شد

وزیر کشور بیان کرد: بنا بر ضرورت هر استان به تدریج سایر استانداران مشخص خواهند شد و مطالعه برای انتخاب آن‌ها در حال انجام است.

استانداران بعدی به تدریج انتخاب خواهند شد

به گزارش ۸دی، صبح امروز وزیر کشور به منظور شرکت در مراسم تودیع و معارفه استانداران پیشین و جدید خوزستان وارد این استان شد.

وی در بدو ورود در فرودگاه شهید حاج قاسم سلیمانی اهواز اظهار کرد: بر اساس دستور رئیس جمهور رفع مشکلات خوزستان از اولویت‌های این وزارتخانه است چرا که مردم خوزستان به پاس ایستادگی و مقاومت در هشت سال دفاع مقدس حق بزرگی بر گردن تمام ما دارند.

احمد وحیدی افزود: امروز علاوه بر مراسم تودیع و معارفه در سایر جلساتی همچون شورای اداری که استاندار خوزستان ترتیب داده‌اند شرکت خواهیم کرد.

وزیر کشور ابتدا با حضور در گلزار شهدای اهواز با قرائت فاتحه با شهدا و آرمان‌های انقلاب تجدید بیعت کرد و گفت:حضور در گلزار شهدا علاوه بر مدد گرفتن از آن‌ها نشان از تجدید بیعت با آن‌ها و جدا نشدن از خط‌ و راه‌شان است.

وی تصریح کرد: بنا بر ضرورت هر استان به تدریج سایر استانداران مشخص خواهند شد و مطالعه برای انتخاب آن‌ها در حال انجام است.

وحیدی ضمن تقدیر از زحمات قاسم سلیمانی دشتکی استاندار پیشین خوزستان، بیان کرد: امروز آقای صادق خلیلیان به عنوان استاندار جدید خوزستان کار خود را در این منصب آغاز خواهند کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه