نجات مرد جوان رشتی از خودسوزی

شهروند جوان رشتی که با خودسوزی قصد داشت به زندگی اش پایان دهد، با تلاش پلیس و ماموران آتش نشانی، نجات یافت.

نجات مرد جوان رشتی از خودسوزی

به گزارش ۸دی، سرهنگ “مجید رسول‌زاده فرساد” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی دریافت تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر خودسوزی فردی با بنزین در یکی از محله‌های شهر رشت، بلافاصله ماموران انتظامی در محل مورد نظر حضور یافتند.

وی با بیان اینکه با تلاش عوامل امدادی و ماموران انتظامی از خودسوزی این مرد جوان جلوگیری شد افزود: برابر تحقیقات انجام شده، علت این خودسوزی اختلاف شدید وی با همسرش اعلام شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان در ادامه تصریح کرد: پس از اقدام به خودسوزی، بلافاصله عوامل آتش نشانی و امدادی نیز در محل حاضر شدند و این فرد برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.

رییس سازمان آتش‌نشانی رشت نیز در این باره، گفت: با گزارش مردمی، مبنی بر قصد خودکشی مرد جوانی در رشت با ریختن بنزین بر خودروی شخصی و بدن خودش، ۱۶ آتش نشان با ۲ خودروی اطفای حریق، فوری به محل حادثه واقع در ابتدای بلوار لاکان، کوچه زمانی، اعزام شدند.

شهرام مومنی با اشاره به تلاش آتش نشانان برای جلوگیری از تجمع شهروندان در محل حادثه و دادن مشاوره به مرد جوان، افزود: خوشبختانه، تلاش ماموران مجرب آتش نشان برای منصرف کردن این شهروند از خودکشی موفقیت آموز بود.

وی اضافه کرد: این مرد علت این کار خود را اختلافات خانوادگی اعلام کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه