رسانه ها نباید از انتقاد ترسی داشته باشند

وی با بیان اینکه رسانه ها نباید از انتقاد ترسی داشته باشند، تصریح کرد: رسانه ها باید فرهنگ اسلامی کار را در جامعه رواج دهند.

رسانه ها نباید از انتقاد ترسی داشته باشند

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز ، نصرپور مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان در همایش بسیج و رسانه، پراکنده افکنی را یکی از آسیب های بسیج و رسانه برشمرد و ادامه داد: باید فعالیت های جریان ساز و اثرگذار از دستاوردهای موثر برای استان است لذا جهت دهی تفکرات به این سمت یکی از وظایف بسیج و رسانه است.

نصر پور  توسعه فضای پرسش گری و نقادی در استان را مورد تاکید قرارداد و افزود: رسانه ها باید در حوزه امنیت اجتماعی ؛دشمن شناسی و بصیرت افزایی برنامه داشته باشند

مدیر کل صدا وسیمای استان گیلان، وظیفه اصلی بسیج رسانه را تبیین افق های پیش روی انقلاب اسلامی ومطالبات مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: نقد و نقادی و پرسشگری برعهده رسانه هاست و حوزه پرسشگری باید در جامعه تبیین شود.

نصرپور، اعتماد سازی، مفهوم شناسی و معنایابی از عدالت اسلامی و توسعه و پیشرفت و همچنین مفاهیم جدیدی که در حال خلق شدن هستند، را از وظایف بسیج رسانه دانست و گفت: در آینده فضای اقتصادی کشور تغییر می کند و ممکن است با تشدید تحریم ها روبرو باشیم.

در این همایش مدیرمسئول ماهنامه صنعت و معدن با بیان اینکه برای محقق شدن اقتصاد مقاومتی رسانه ها، مطبوعات، خبرگزاری ها و به ویژه رسانه ملی نقش بی بدیلی دارند، افزود: رسانه ها باید نگرش مردم به ویژه مسئولان را در راستای انحراف از اقتصاد مقاومتی تغییر دهند.

سماکچی گفت: رسانه ملی، مطبوعات و خبرگزاری ها باید به عنوان دیدبان تیزبین مراقبت کنند تا اقتصاد مقاومتی اجرا شود و فقط به عنوان شعار نباشد و اگر گوش شنوایی نباشد آنها را به چالش بکشند.

وی با بیان اینکه رسانه ها نباید از انتقاد ترسی داشته باشند، تصریح کرد: رسانه ها باید فرهنگ اسلامی کار را در جامعه رواج دهند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه