اظهارات جنجالی یک خواننده در رابطه با میرزاکوچک خان/ مجری گیلانی: آقای هنرمند! اطلاعات غلط به مردم نده! + عکس

این خواننده در اظهاراتی عجیب سرکوب گری نهضت میرزا که هدفی جزء رهایی کشور از زیر پرچم استبداد و تسلط بیگانگان نداشت، توسط رضاخان را لازم می داند و آن را در راستای حفظ میهن و یکپارچه نگه داشتن مملکت عنوان می کند!

اظهارات جنجالی یک خواننده در رابطه با میرزاکوچک خان/ مجری گیلانی: آقای هنرمند! اطلاعات غلط به مردم نده! + عکس

به گزارش ۸دی، سریال “خاتون”  در هفته های اخیر از شبکه خانگی در حال پخش است.

این سریال روایت‌گر داستان عاشقانه‌ای در سال ۱۳۲۰ و در کشاکش اشغال ایران توسط نیروهای متفقین با تاکید بر روی شخصیت زن اصلی خود، یعنی خاتون است به کارگردانی تینا پاکروان و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده که در گیلان و در بندرکیاشهر فیلمبرداری شده است.

در اینجا نمی خواهیم به محتوای این سریال بپردازیم اما فیلمبرداری این سریال در گیلان مانند سایر سریال هایی که از جذابیت های طبیعی و اقلیمی این دیار استفاده می شود با چالش هایی همراه بوده و مورد واکنش برخی مخاطبان قرار گرفته که این موضوع با واکنش های “عماد قویدل” خواننده گیلانی مواجه شده است.

او در سلسله استوری های اینستاگرامی اش به انتقاداتی که در رابطه با فیلم و سریال هایی که در گیلان ساخته یا به گیلان و گیلانی پرداخته می شود واکنش نشان داده و در بخشی دیگر برای اثبات ادعایش گریزی به سریال کوچک جنگلی زده و نوشته است: «همین تهرانی ها که امروز شما گله می کنید از فیلم هایی که برای شما می سازن! کوچک جنگلی رو ساختن و میرزا رو در نقش یک قهرمان به تصویر کشیدن! چیزی که به نظر بسیاری دروغ و خلاف واقع بوده…»

قویدل در اظهاراتی عجیب سرکوب گری نهضت میرزا که هدفی جزء رهایی کشور از زیر پرچم استبداد و تسلط بیگانگان نداشت، توسط رضاخان را لازم می داند و آن را در راستای حفظ میهن و یکپارچه نگه داشتن مملکت عنوان می کند!

وی در استوری دیگری به انتشار نظر یکی از مخاطبانش می پردازد که به نام بردن از میرزا در یکی از آهنگ های قویدل اشاره می کند.

قویدل در یکی از آهنگ هایش تلویحا از میرزا تعریف کرده و می گوید: “اینجا امثال میرزا تو خاکی رفتن تا راه باز کنن واسه عابرای فردا”

اما این خواننده در پاسخ به مخاطبش زیر بار این موضوع نمی رود و می گوید منظورش از “توخاکی رفتن! فقط به معنی راه رفتن در جاده خاکی نبوده! بلکه به جاده خاکی زدن بوده است!”

اما ادعای عجیب و جنجالی قویدل با واکنش نیلوفر باقرزاده مجری و فعال اجتماعی گیلان همراه شد.

وی در استوری اینستاگرامی نوشت: “آقای قویدل، از شما به عنوان یه هنرمند انتظار میره اطلاعات غلط به مردم ندی. لااقل چهارتا کتاب درباره میرزاکوچک خان جنگلی بخون. اگه کتاب خوندن برای شما سخته، حداقل مرام نامه جنگل رو بخون که اتهامات واهی به نهضت جنگل نزنی.”

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
گیلانی
نهضت جنگل با هر قصد و هدفی -که محترم هم هست- در عمل منجر به تجزیه گیلان از ایران شد و حق مسلم حکومت مرکزی بود که علیه چنین حرکت یا خیزش های مشابه وارد عمل بشه؟ انتظار نداشتید که حکومت مرکزی نظاره گر جدا شدن مناطق مختلف کشور باشه؟
گیلماز در پاسخ به گیلانی
بیسوادی و ناآگاهی بعضی نابخردان باعث میشه آدم به وجود همچین آدمهایی تآسف بخوره نداشتن سواد و آگاهی لازم نسبت به مشاهیر گیلان باعث سرافکندگی جامعه ماست حرفهای کوچه بازری نزن یکم سطح سوادت و بالاببر انوقت اظهار فضل کن ذهنت فکرت پراز افکار پوسیده است و این برای جامعه خطرناکه.امیدوارم روزی برسه که جامعه ما از وجود نابخردان بیسواد پاک بشه سوادت درحد حسنک کجایی نیست بعد چطور بیشرمانه نظر میدی متأسفم برات بااین تفکر التماس عقل و آگاهی از خداوند منان برای شما خواستارم خدا شفات بده
ناشناس
استبداد هر زمانی در قالب جدید رونمایی میشود نهضت جنگل جهت تجزیه ایران بوده که توسط رضا خان سرکوب شد
در حاشیه