سوگواره هنری رسانه ای سفیر برگزار می شود

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت از برگزاری سوگواره هنری رسانه ای سفیر خبر داد. هنرمندان می توانند آثار هنری خود را در بخش های عکاسی، طراحی پوستر و گرافیک، فیلم کوتاه، مستند، پادکست و نماهنگ از طریق شماره های اعلام شده در فراخوان به دبیرخانه سوگواره ارسال کنند.

سوگواره هنری رسانه ای سفیر برگزار می شود

به گزارش ۸دی، علی خانواده محجوب با اعلام این خبر افزود: تنها زبان مشترک تمامی جوامع، زبان نافذ هنر است.

وی افزود: ارتقای سطح بینش و آگاهی جوامع جهانی نسبت به فلسفه قیام عاشورا با استفاده از ابزار قدرتمند هنر و با تکیه بر فرهنگ غنی این مرز و بوم، از وظایف متولیان فرهنگی است که هر ساله در قالب سوگواره های هنری، گستره جغرافیایی ایران اسلامی را درنوردیده و به معرفی هنرمندانه مفاهیم عاشورایی می پردازد و جایگاه و شخصیت والای حضرت سیدالشهدا و یاران گرامی شان را از دریچه ذهن هنرمند مسلمان برای جهانیان به نمایش می گذارد.

سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری رشت افزود: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت نیز با مشارکت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، اقدام به برگزاری اولین سوگواره هنری رسانه ای با عنوان” سفیر ” و با محوریت روضه های خانگی، هیات و کرونا نموده است.

محجوب ضمن دعوت از کلیه عاشقان اهل بیت (ع) جهت شرکت در این رویداد هنری، افزود: هنرمندان می توانند تا پایان محرم الحرام ۱۴۴۳ آثار هنری خود را در بخش های عکاسی، طراحی پوستر و گرافیک، فیلم کوتاه، مستند، پادکست و نماهنگ از طریق شماره های اعلام شده در فراخوان به دبیرخانه سوگواره ارسال کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه