تا پایان دوره نمایندگی ام ۲۰۰۰ هزار نفر در چوکا استخدام می شوند

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی در دیدار مردم تالش در مسجد جامع اهل سنت این شهر، به طرح ایجاد خط تولید جدید در چوکا اشاره کرد و از قول پیمانکار این پروژه گفت: در ۱۸ ماه آینده بیش از ۲۰۰۰نفر از جوانان منطقه در آن مشغول به کار خواهند شد.

تا پایان دوره نمایندگی ام ۲۰۰۰ هزار نفر در چوکا استخدام می شوند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از مریان خبر، نماینده شهرستان تالش به رسم همه ساله هفته وحدت با حضور در مسجد جامع اهل سنت تالش گفت: یکی از معجزات خداوند خلقت پیامبر اکرم(ص) است چون تاکنون هیچ نظیری مثل ایشان پا به عرصه وجود نگذاشته است. یکی از دشمنان اصلی اسلام ، ظواهر زیبای دنیوی است ، دنیا پرستان از صدر اسلام تا کنون بارها سعی داشته اند تا ضرباتی را به این دین وارد کنند ولی در امتحان خود پشیمان شده اند.

نماینده شهرستان تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی به تصمیم خود مبنی بر برقراری جلسات همدلی و همدردی با برادران اهل تسنن اشاره ای کرد و قول داد تا جهت ایجاد رفاه در بین اقشار مختلف شهرستان وقت بیشتری را صرف کند.

شکری اتحاد را تنها ابزار مقابله با نقشه های تفرقه انگیز دانست و افزود استکبار با مطالعه و آشنایی با اخلاق و رفتار پیامبر اکرم(ص) سعی می کند به موارد اختلافی دامن بزند ولی همان دستورات پیامبر و ائمه اطهار و همچنین بزرگان دین اعم از اهل سنت و یا اهل تشیع مانع نقشه های شوم دشمنان خواهد بود.

وی داعش را ابزار دست کافران نامید که به نام اسلام در قلب آن دست به جنایت و خیانت می زند.

شکری از استقبال اخیر علماء و مردمشهر سنی نشین اسالم از امام جمعه جدید این شهرستان ابراز خرسندی نمود و افزود: مردم فهیم این شهر با قربانی کردن و حضور در نماز جمعه برادران اهل تشیع نشان دادند اجازه هیچگونه بی حرمتی و حتاکی را به منافقین نخواهند داد.

وی همچنین به هزینه و سرمایه گزاری وهابیت در منطقه اشاره ای نمود و افزود: در طول ۳۵ سال از انقلاب آنها با هزینه های میلیاردی و برگزاری جلسات پنهانی سعی در القای تفکرات خود در بین مردم داشته اند ولی باید توجه داشت که دل آنها نه برای اهل سنت و نه برای اهل تشیع می سوزد بلکه منافع شخصی و حزبی تنها ملاک حضور آنها در منطقه است.

شکری به آخرین نتایج عملکرد خود در حوزه استحفاظی پرداخت و افزود:در برخی از حوزه ها به اندازه ۲۰ سال گذشته کار انجام شده است که یکی از آنها گازرسانی به روستاها است.

عضو کمسیون اقتصادی مجلس به وجود ۱۰۰۰ هکتار از زمینهای بلا استفاده در جلگه های حاصلخیز منطقه اشاره ای داشت و افزود: این زمینها باید به همراه کمک اداره جهاد کشاورزی در اختیار جوانان قرار داده شود تا با کاشت و تولید محصولات کشاورزی اشتغال ایجاد گردد.

وی همچنین به طرح ایجاد خط تولید جدید در چوکا اشاره کرد و از قول پیمانکار این پروژه اظهار کرد: در ۱۸ ماه آینده بیش از ۲۰۰۰نفر از جوانان منطقه در آن مشغول به کار خواهند شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه