بارگیری و انتقال مخزن کرایوژنیک ۲۰تنی اکسیژن مایع به بیمارستان شهید بهشتی بندرانزلی + فیلم

تکنولوژی به کار رفته در این تانکر اکسیژن از جدیدترین سیستم های تامین اکسیژن است و بدون نیاز به برق و تجهیزات مکانیکی می تواند اکسیژن مورد نیاز بیماران بیمارستان را تامین کند.

بارگیری و انتقال مخزن کرایوژنیک ۲۰تنی اکسیژن مایع به بیمارستان شهید بهشتی بندرانزلی + فیلم

به گزارش ۸دی،در راستای خدمت رسانی به بیماران کرونایی یک مخزن مایع اکسیژن ۲۰ تنی جهت استفاده در بیمارستان شهید بهشتی انزلی خریداری شد.

.گفتنی است مخزن ذخیره اکسیژن مایع کرایوژنیک ۲۰ تنی قادر است در صورت قطع کامل برق با توجه به مصرف اکسیژن حداقل به مدت دو روز اکسیژن بیماران را در مواقع بحرانی تامین کند تا مشکلی برای آنها ایجاد نشود.

 

شایان ذکر است، تکنولوژی به کار رفته در این تانکر اکسیژن از جدیدترین سیستم های تامین اکسیژن است و بدون نیاز به برق و تجهیزات مکانیکی می تواند اکسیژن مورد نیاز بیماران بیمارستان را با کیفیت ۹۹ درصد اکسیژن خالص تامین کند.
.
این در حالیست که بیمارستان انزلی با وجود داشتن ۲ دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان شهید بهشتی که با تمام توان مشغول به تولید اکسیژن می باشد و‌ به علت افزایش بی سابقه بیماران بستری کرونا در موج پنجم ، با پیگیری های نماینده بندرانزلی خرید یک مخزن مایع اکسیژن ۲۰ تنی جهت درمان بیماران صورت پذیرفت و این حجم به ظرفیت بیمارستان شهید بهشتی اضافه میگردد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه