فرمانده انتظامي آستارا خبر داد:

غرق شدن جوان اردبیلی در آستارا

فرمانده انتظامی آستارا گفت: جوان ۲۱ ساله اردبیلی حین شنا در ساحل بخش لوندویل این شهرستان غرق شد.

غرق شدن جوان اردبیلی در آستارا

به گزارش ۸دی،سرهنگ “محمد نمازی” با اعلام اینکه جوان ۲۱ ساله اردبیلی حین شنا در ساحل بخش لوندویل این شهرستان غرق شد،اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق ‌شدن فردی در ساحل دریای بخش لوندویل، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل اعلامی و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، ۲ جوان ۱۸ و ۲۱ ساله اردبیلی که برای تفریح به ساحل خلج محله بخش لوندویل رفته بودند به دلایل شنا در نقاط خطر آفرین دریا و همچنین عدم آشنایی به فنون شنا دچار غرق شدگی شده‌اند.
فرمانده انتظامی آستارا ادامه داد: جوان ۱۸ساله توسط غریق نجات‌ها و اهالی محل نجات پیدا کرد ولی متاسفانه فرد ۲۱ ساله غرق شد.
سرهنگ نمازی با اعلام اینکه با تلاش گروه‌های امدادی جسد این فرد از آب خارج و به سردخانه بیمارستان منتقل شد از تشکیل پرونده در این راستا خبر داد.
سرهنگ نمازی در پایان با اشاره به فصل گرما و رفتن مردم به رودخانه‌ها و سواحل دریا از شهروندان خواست، با توجه به علائم و هشدارها از شنا کردن در مناطق خطرآفرین خودداری کنند و همکاری لازم را با غریق نجات‌ها داشته باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه