حضور ۶ گیلانی در تیم قهرمان جام حذفی

تیم فولاد خوزستان درحالی شب گذشته با برتری در ضربات پنالتی توانست برای اولین بار قهرمان جام حذفی فوتبال ایران شود که از ۶ بازیکن گیلانی در این تیم بهره می برد.

حضور ۶ گیلانی در تیم قهرمان جام حذفی

به گزارش هشت دی، محسن فروزان دروازبان اهل خمام فولاد که در دقایق پایانی وارد بازی شد و با مهار پنالتی شجاعیان نقش موثری در این قهرمانی داشت.

محمد آبشک از یاران ثابت و بازیکن محبوب جواد نکونام، سید محمد میری بازیکن رشتی با اخلاق و شوتزن فولاد، حسین ابراهیمی وینگر آستانه ای، شروین بزرگ و سینا شاه عباسی دیگر بازیکنان گیلانی تیم فولاد خوزستان هستند.

استان گیلان با وجود استعدادهای سرشار و حضور چندین بازیکن گیلانی در تیم های لیگ برتری هیچ تیمی در سطح یک فوتبال کشور ما ندارد، امکانات و سخت افزاری که در استان های دیگر وجود دارد و در بحث استادیوم هم گیلان محروم است و استادیومی مجهز و پیشرفته در گیلان حتی در حال احداث هم نیست در حالیکه دیگر استان های از سال ها پیش با برنامه ریزی از استادیوم های پیشرفته ای بهره می برند.

حال چه بر سر استانی که چندین کاپیتان تیم ملی در تاریخ فوتبال ایران داشته است آمده که در اندیشه امکانات اولیه و آماده سازی برای لیگ دسته یک و لیگ دسته دو فوتبال کشور هستند؟

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه