با حضور رئیس فدراسیون فوتبال؛

چمن طبیعی و سکوی تماشاگران ورزشگاه شهید عضدی رشت افتتاح شد

چمن طبیعی و سکوی تماشاگران ورزشگاه شهید عضدی رشت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال، مسئولان استانی و پیشکسوتان فوتبال گیلان به‌بهره برداری رسید و این ورزشگاه پس از ۶ سال به چرخه برگزاری مسابقات بازگشت.

چمن طبیعی و سکوی تماشاگران ورزشگاه شهید عضدی رشت افتتاح شد

به گزارش هشت‌دی چمن طبیعی و سکوی تماشاگران ورزشگاه شهید عضدی رشت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال و مسئولان استانی همراه با تجلیل از پیشکسوتان فوتبال گیلان به‌بهره برداری رسید.

جهانبخش آرمان، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در این مراسم، اظهار کرد: پس از ۶ سال ورزشگاه عضدی رشت دوباره به چرخه برگزاری مسابقات بازگشت.

وی افزود: برای چمن طبیعی و نصب هفت هزار صندلی، این ورزشگاه بیش از ۵۳ میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ادامه داد: ورزشگاه عضدی یکی از باسابقه‌ترین ورزشگاه‌های فوتبال ایران است که همه باشگاه‌های بزرگ کشور و بسیاری از فوتبال‌دوستان از این ورزشگاه خاطرات زیادی دارند و حتی فوتبالیست‌های پیشکسوت نیز از بازی در این ورزشگاه خاطرات فراوانی دارند.

آرمان بیان کرد: توجه ویژه استاندار گیلان و همچنین مجمع نمایندگان باعث شد تا همه ورزشگاه‌های استان را بازسازی و مرمت کنیم، چون پیش از این همه تیم‌های گیلانی در ورزشگاه سردارجنگل رشت بازی می‌کردند، اما هم اینک در ورزشگاه‌های وحدت آستارا، پوریای، ولی تالش، زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی و ورزشگاه فومن مسابقه برگزار می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان اضافه کرد: چمن طبیعی و همچنین سکو‌های ورزشگاه شهید عضدی رشت نیز با تلاش‌های شبانه روزی آماده شده و فاز اول آن به بهره برداری رسید و امیدواریم که با حمایت همه مسئولان بتوانیم سایر فاز‌های این ورزشگاه را هم تکمیل کنیم.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیز در حاشیه افتتاح چمن طبیعی و سکوی تماشاگران ورزشگاه شهید عضدی رشت گفت: افتتاح چمن طبیعی و سکوی تماشاگران ورزشگاه شهید عضدی قبل اینکه مجبور شوند تکمیل کنند زودتر به بهره برداری رسید که جای تشکر دارد.

وی با تاکید بر اینکه بعد از شماره گذاری صندلی سامانه الکترونیک بلیت فروشی نیز در این ورزشگاه فراهم شود افزود: تجلیل از پیشکسوتان نیز در این افتتاحیه کار بسیار پسندیده‌ای بود.

تجلیل از ۲۶ پیشکسوت فوتبال گیلان و همچنین بازی دوستانه بین تیم‌های فوتبال پیشکسوتان سپیدرود و استقلال شهرداری رشت از دیگر برنامه‌های افتتاح چمن طبیعی و سکو‌های ورزشگاه شهید عضدی رشت بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه