عاملان شرارت و درگیری پارک قدس رشت دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری ۴ عامل شرارت و درگیری پارک قدس رشت خبر داد.

عاملان شرارت و درگیری پارک قدس رشت دستگیر شدند

به گزارش ۸دی، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس و دستگاه قضائی اعلام کرد و اظهار کرد: نیروی انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه در پی درگیری و اخلال در نظم عمومی توام با قمه‌کشی توسط تعدادی از اراذل و اوباش در پارک قدس شهر رشت، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت تصریح کرد: با تحقیقات صورت گرفته متهمان این پرونده شناسایی و پس از هماهنگی قضائی دستور دستگیری عاملان شرارت صادر شد.

سرهنگ “حسین حسن‌پور” از دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش این درگیری با تلاش‌‍‌های همه جانبه ماموران پلیس امنیت عمومی، کلانتری ۱۱ و یگان امداد خبر داد و بیان کرد: اینگونه افراد که باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی می‌شوند، تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

این مقام انتظامی علت درگیری را اختلافات شخصی اعلام کرد و گفت: متهمان ۲۰، ۲۹، ۳۵ و ۳۵ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند. مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و  به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم هیچ فردی با ارز اندام این آرامش و امنیت را به خطر بیاندازد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه