توقیف ۲۶ خودرو‌ هنجارشکن طی ۲روز در گیلان

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با گرو‌‌ه‌های گردشگری و ورزشی فاقد مجوز در دو روز پایانی هفته گذشته در استان خبر داد و گفت: در این راستا ۲۶ دستگاه خودرو متخلف توقیف شد.

توقیف ۲۶ خودرو‌ هنجارشکن طی ۲روز در گیلان

به گزارش ۸دی، جانشین فرمانده انتظامی گیلان در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی افزایش نارضایتی مردم مبنی بر برهم زدن نظم و امنیت عمومی توسط عده‌ای از جوانان که در ساعات پایانی شب با حرکاتی نمایشی و مخاطره‌آمیز نسبت به برهم زدن نظم عمومی در شهر رشت اقدام می‌کردند و همچنین ساماندهی گرو‌ه‌های گردشگری و ورزشی فاقد مجوز، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ۲ روز پایانی هفته گذشته اجرا شد.

وی در ادامه افزود: در این راستا، ۲۶ دستگاه خودرو متخلف، هنجارشکن و مخل آرامش و آسایش مردم در شهرستان رشت توقیف و روانه پارکینگ شد.

سرهنگ “حسین حسن‌پور” از اعمال قانون ۱۶۸ دستگاه خودرو متخلف، ارسال پیامک ارشادی برای مالکان هزار و ۷۴۵ دستگاه اتومبیل و دستگیری ۱۱ نفر در این طرح خبر داد و  برخورد با گروه‌های گردشگری و ورزشی فاقد مجوز را از فعالیت‌های دیگر مجموعه انتظامی برای ساماندهی آنها اعلام کرد و گفت: در ۲ روز پایانی هفته گذشته از تردد ۴۸ گروه گردشگری فاقد مجوز در قالب ۵ دستگاه اتوبوس و ۳۳دستگاه مینی‌بوس شامل هزار و ۸۳ نفر در سطح استان جلوگیری به عمل آمد.

این مقام انتظامی در پایان تامین امنیت گردشگران و مسافران و همچنین حراست از مبانی اعتقادی و فرهنگ غنی ایران اسلامی را از اولویت‌های مجموعه انتظامی قلمداد کرد و بیان داشت: طرح برخورد با تخلفات حادثه‌ساز و مخاطره‌آمیز، خودروهای هنجارشکن و گروه‌های گردشگری و ورزشی فاقد مجوز به صورت مستمر در دستور کار پلیس گیلان قرار دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه