جانشين فرمانده انتظامي گیلان خبر داد:

جلوگیری از تردد ۲۲ گروه گردشگری فاقد مجوز/ توقیف خودرو‌های هنجارشکن در گیلان

جانشین فرمانده انتظامی گیلان گفت: در ۲ روز پایانی هفته گذشته از تردد ۲۲ گروه گردشگری فاقد مجوز جلوگیری و ۱۴ دستگاه خودرو متخلف و هنجارشکن نیز توقیف شد.

جلوگیری از تردد ۲۲ گروه گردشگری فاقد مجوز/ توقیف خودرو‌های هنجارشکن در گیلان

به گزارش ۸دی،سرهنگ “حسین حسن‌پور”  اظهار داشت: در پی افزایش نارضایتی مردم مبنی بر برهم زدن نظم و امنیت عمومی توسط عده‌ای از جوانان که در ساعات پایانی شب با حرکاتی نمایشی و مخاطره‌آمیز نسبت به برهم زدن نظم عمومی اقدام می‌کردند و همچنین ساماندهی گرو‌ه‌های گردشگری فاقد مجوز، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ۲ روز پایانی هفته گذشته اجرا شد.
وی افزود: در این راستا، ۱۴ دستگاه خودرو متخلف، هنجارشکن و مخل آرامش و آسایش مردم در شهرستان رشت توقیف و روانه پارکینگ شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان همچنین از اعمال قانون ۳۸۴ دستگاه خودرو متخلف، ارسال پیامک ارشادی برای مالکان ۳۰۳ دستگاه خودرو و دستگیری ۱۳ نفر در این طرح خبر داد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه توسعه و امنیت مکمل یکدیگر هستند اذعان داشت: امنیت اصلی‌ترین اولویت توسعه گردشگری به شمار می‌رود.
سرهنگ حسن‌پور در ادامه برخورد با تورهای گردشگری فاقد مجوز را از دیگر فعالیت‌های نیروی انتظامی برای ساماندهی این تورها اعلام کرد و گفت: در ۲ روز گذشته با بکارگیری ۱۴ تیم پلیس از تردد، ۲۲ گروه گردشگری فاقد مجوز و در قالب ۵ دستگاه اتو‌بوس، ۱۴ دستگاه مینی‌بوس و ۲ دستگاه خودرو آفرودی شامل ۳۹۸ نفر در سطح استان جلوگیری شد.
وی در پایان تامین امنیت گردشگران و مسافران و همچنین حراست از مبانی اعتقادی و فرهنگ غنی ایران اسلامی را از اولویت‌های نیروی انتظامی قلمداد کرد و بیان داشت: طرح برخورد با تخلفات حادثه‌ساز و مخاطره‌آمیز، خودروهای هنجارشکن و تورهای گردشگری فاقد مجوز به صورت مستمر در دستور کار پلیس گیلان قرار دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه