مردم از خاموشی‌های مکرر ناراضی و نگرانند‌/ گیلان باید سهم خود از تولید برق را دریافت کند

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه میزان تولید برق در استان گیلان از مصرف آن بیشتر است، گفت: گیلان باید سهم خود از تولید برق را دریافت کند.

مردم از خاموشی‌های مکرر ناراضی و نگرانند‌/ گیلان باید سهم خود از تولید برق را دریافت کند

به گزارش ۸دی،حجت‌الاسلام محمد صفری ملک میان نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی به قطعی‌های مکرر برق در گیلان و تلاش مجمع نمایندگان استان برای کاهش این مشکلات اشاره کرد و اظهار داشت: مردم گیلان از خاموشی‌های مکرر برق واقعا ناراضی و نگرانند‌ و انتظار دارند وضعیت فعلی اصلاح شود.

وی افزود: با توجه به شرایطی که امروز در کشور ما وجود دارد مسئله خاموشی‌های برق هم مزید بر علت شده و موجبات نگرانی و ناراضایتی مردم را فراهم کرده است.

صفری ملک میان عنوان کرد: برای رفع نابه‌سامانی‌های اتفاف افتاده در بحث قطعی‌های مکرر برق قرار است جلسه‌ای تخصصی‌تر با حضور استاندار گیلان، اعضای مجمع نمایندگان و مدیران عامل شرکت توزیع و برق منطقه‌‌ای گیلان برگزار کردیم.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس مهم‌ترین تصمیماتی که در این جلسه اتخاذ شد را برشمرد و تصریح کرد: قرار است دوشنبه هفته آینده جلسه‌ای را با وزیر نیرو و شرکت توانیر برگزار و موضوعات خاموشی برق را به شکل ملی پیگیری کنیم.

وی دنبال کردن مطالبات به حق مردم گیلان و جلوگیری از خاموشی‌های بی‌ضابطه در سطح استان را از جمله موضوعات مهمی دانست که در جلسه با مجموعه توانیر و مسئولان وزارت نیرو دنبال می‌شود.

صفری خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که بتوانیم راهی پیدا کنیم تا گیلان قدرالسهم خود از تولید برق را دریافت کند.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه میزان تولید برق در استان گیلان از مصرف آن بیشتر است خاطرنشان کرد: قطعی‌های مکرر برق و خاموشی‌ها نه تنها به صنایع و کسب و کارها بلکه به مشترکان خانگی هم آسیب زده و باید برای جلوگیری از استمرار این اتفاقات ناگوار تدبیری اتخاذ شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه