امام جمعه رودسر: حل مشکلات در ایجاد دولت انقلابی و جهادی است

امام جمعه رودسر با بیان اینکه عده ای طی هشت سال قدر رأی ملت را ندانستند، و هر روز سفره های مردم را کوچکتر کردند، گفت: انتخاب اصلح در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، سیلی محکمی بر نظام سلطه بود.

امام جمعه رودسر: حل مشکلات در ایجاد دولت انقلابی و جهادی است

به گزارش هشت دی، “حجت‌الاسلام تقی روحانی”، در مراسم جشن میلاد “امام رضا (ع)” ضمن تشکر و قدردانی، از مردم سیاهکل بابت حضور حماسی ۹۲درصدی در پای صندوقهای رأی، به جواب رئیس جمهور منتخب، که در نشست خبری با خبرنگاران، پاسخ داد: اسرائیلی ها باید از جبهه مقاومت بترسند، اسرائیل باید از مجاهدان فلسطین بترسد، ما هم یاری کنندگان مظلومان عالمیم، اشاره کرد.

امام جمعه رودسر، با حدیثی از “امیرالمومنین علیه السلام” ادامه داد: «کونا للظّالم خصماً و للمظلوم عوناً» هر کجا ظالم باشد، وظیفه داریم برسر ظالم بکوبیم، و از مظلوم حمایت کنیم. و در ادامه گفت:امیدواریم این انتخاب زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) باشد، چرا که ما دلمان با این انتخاب اصلح، امیدوار است، که ملت ما، زمینه ظهور را فراهم میکنند.

وی خاطرنشان کرد: امام هشتم به خادمش، و به ملت ایران عنایت فرموند، که بر حاکمیت لیبرال ها، بر این مردم، خط بطلان کشیدند. چرا که هشت سال شعار لیبرال ها، بر ما حاکم بود، کسانی که دوران اول انقلاب، بندرصدرها و جبهه ملی را دیدند، بهتر متوجه این موضوع میشوند.

حجت‌الاسلام روحانی اظهار کرد: ادامه دهنده راه لیبرال های اول انقلاب، هشت سال، بر ملت ما تاختند، و هنوز دل به امید وین و مذاکره با آنها بستند. در حالیکه سردمدار نظام سلطه، اصلا اینها را تحویل نگرفتند و نمی گیرند.

روحانی تصریح کرد: امام رضا علیه السلام یکبار دیگر، در بدترین شرایط انقلاب، دست مردم ما را گرفت، مردمی که همراه “امام خمینی ره” بودند و حرکت کردند، و در اول انقلاب، برای اسلام، خون دادند.

وی افزود: با وجود همه مشکلاتی که مردم ما داشتند، اعم از بیماری کرونا و وضع معیشتی، فشارهای اقتصادی و خارجی، مردم انتقاد و سخن داشتند، اما آمدند. لذا تا کنون هیچ انتخاباتی به اندازه ۲۸خرداد امسال، دشمن و مخالف، علیه ملت، انقلاب و انتخابات نداشتیم. و علیرغم عدم تفاهم بین منافقین و سلطنت طلبان، شاهد تجمع آنها در خارج بودیم، که به ایرانیان مقیم باوفا، در هنگام رأی دادن، توهین کردند و حمله ور شدند.

امام جمعه رودسر، با بیان اینکه: ۹۰۰ رسانه فارسی زبان، برای منصرف کردن از رأی دادن، ملت ما را کوبیدند، گفت: عده ای از داخل برای آنها سیگنال ارسال می‌کردند.

وی افزود: گر چه این آقایان طی هشت سال قدر رأی شما ملت را ندانستند، و به امید اینکه ترامپ دل بسوزاند، و بایدن بیاید مشکل را حل کند، هر روز سفره های شما مردم را کوچکتر کردند، اما امام خامنه ای در جواب آنها، فرمودند: حل مشکل در داخل است، حل مشکل در انتخاب دولت انقلابی و جهادی است. انتخاب اصلح در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، سیلی محکمی بر صورت نظام سلطه بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه