مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

۶۰۰ خبرنگار در گیلان انتخابات را پوشش می دهند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه ۶۰۰ خبرنگار در سراسر گیلان ماراتن انتخابات را پوشش می دهند، گفت: اخبار لحظه به لحظه از حضور پرشور گیلانیان در شعب اخذ رای در حال انعکاس است.

۶۰۰ خبرنگار در گیلان انتخابات را پوشش می دهند
به گزارش ۸دی،«فیروز فاضلی» امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به استقبال خوب و مشارکت گیلانی ها در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا گفت: این حضور نمایش مردم سالاری ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه ۶۰۰ خبرنگار در سراسر استان این رویداد سیاسی را پوشش می دهند افزود: اخبار لحظه به لحظه این انتخابات و حضور پرشور گیلانیان در شعب اخذ رای سراسر استان در حال انعکاس توسط خبرگزاری‌ها، پایگاه های خبری و سایر رسانه ها است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه ۵۰۰ خبرنگار و یکصد عکاس خبری در حال پوشش خبری و تصویری این روز هستند تصریح کرد: بیش از ۴۰۰ رسانه شامل نمایندگی خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و تحلیلی و نشریات مکتوب استان گیلان به پوشش اخبار بزرگترین رویداد سیاسی سال ۱۴۰۰می‌پردازند.

فاضلی تصریح کرد: از صبح امروز و با آغاز فرآیند انتخابات این تعداد خبرنگار رسانه‌های مکتوب و مجازی در ۱۷شهرستان استان گیلان، اخبار انتخابات را به صورت لحظه‌ای پوشش داده‌اند.

وی با بیان اینکه نظام ما دارای کلید واژه‌هایی همانند استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، و جمهوریت نظام مبتنی بر انتخاب مردم است از همه خواست تا با حضور در پای صندوق رای و انتخاب اصلح در سرنوشت کشور خود سهیم باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه