رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان:

۲۲ پروژه در هفته جهاد کشاورزی به بهره برداری می رسد

الماسی از افتتاح ۲۲ طرح و پروژه قابل افتتاح در هفته جهاد کشاورزی در استان گیلان خبر داد و گفت: مجموع اعتبار هزینه شده برای این ۲۲ طرح و پروژه، مبلغی بالغ بر ۲۴ میلیارد ریال بوده است.

۲۲ پروژه در هفته جهاد کشاورزی به بهره برداری می رسد

به گزارش ۸دی،مسعود الماسی با تبریک هفته جهاد کشاورزی از افتتاح ۲۲ طرح و پروژه قابل افتتاح خبر داد و گفت: از این تعداد پروژه، ۱۴ پروژه از تملک دارایی های سرمایه ای(عمرانی) است که در هفته جهاد کشاورزی سال ۱۴۰۰ به بهره برداری می رسد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان تعداد بهره برداران این پروژه را، ۱۳ روستا با جمعیت یک هزار و ۹۸۱ خانوار دانست و افزود: جمع اعتبار این پروژه ها هشتاد هزار و۹۱۱ میلیون ریال که هشت هزار و ۱۷۸ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و ۷۲ هزار و ۷۳۳ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی است.

وی برق رسانی به ایستگاه پمپاژ روستای گسار، بهسازی و مرمت آب بندان اسکده، احداث کانال بتنی آبرسان ویشکاننک شهرستان رشت، مرمت و بازسازی انهار سنتی روستای کرباسده، تجهیز و نوسازی اراضی سنتی، احداث استخر بتنی آب کشاورزی، آبیاری تحت فشار، احداث شبکه آبیاری زهکشی فاز ۲، انتقال آب با لوله پلی اتیلن و… را از جمله پروژه های عمرانی قابل افتتاح در این هفته برشمرد.

الماسی در خصوص طرح های تولیدی و خدماتی نیز بیان کرد: هشت پروژه با اشتغال ۳۵ نفر را داریم که برای این پروژه ها مجموع سرمایه گذاری انجام شده ۱۶۳ هزار و ۶۱۸ میلیون ریال بوده است که‌ ۳۳ هزار و ۱۶۸ میلیون ریال از تسهیلات بانکی و ۱۳۰ هزار و ۴۵۰ میلیون ریال سهم آورده متقاضی است.

وی بسته بندی انواع سبزیجات، صیفی جات، میوه خشک و دمنوش، روغن خام سبوس، پرواربندی گوسفند و بره، گلخانه کوچک مقیاس، کشت هیدروپونیک(توت فرنگی)، پرورش مرغ بومی، گاوداری شیری، پرورش نیمچه گوشتی را پروژه‌های تولیدی دانست که در هفته جهاد کشاورزی افتتاح می شود.

الماسی تاکید کرد: مجموع اعتبار هزینه شده برای ۲۲ طرح و پروژه قابل افتتاح ۲۴۴ هزار و ۵۲۹ میلیون ریال بوده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه