رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس مطرح کرد:

ضرورت مشارکت حداکثری برای انتخاب درست در انتخابات ۱۴۰۰/ ضعف مدیریتی را نباید به پای تحریم‌ها نوشت

حجت الاسلام ذوالنور مشارکت حداکثری برای انتخاب درست درانتخابات پیش رو را مهمترین عامل پیروزی برای تشکیل دولت مردمی و قوی در ایران دانست.

ضرورت مشارکت حداکثری برای انتخاب درست در انتخابات ۱۴۰۰/ ضعف مدیریتی را نباید به پای تحریم‌ها نوشت

به گزارش ۸دی،حجت الاسلام مجتبی ذالنور درجمع اعضای شورای وحدت نیرو‌های انقلاب اسلامی گیلان در رشت با اشاره به انتخابات پیش رو اظهارداشت: امروزه دشمنان اسلام درصدند با تبلیغات رسانه‌ای، با ناکارآمد جلوه دادن نظام مردم را از انقلاب ناامید کنند.

وی به مشکلات اقتصادی و شرایط سخت کشور اشاره و تصریح کرد: طبق فرمایشات رهبرمعظم همه مشکلات به تحریم‌ها مربوط نمی‌شود و نباید ضعف مدیریتی را به پای تحریم‌ها نوشت.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: در شرایط کنونی خنثی سازی بهترین راهکار برای وضع موجود در کشور تا زمان حذف تحریم‌ها است.

حجت الاسلام ذالنور مشارکت حداکثری برای انتخاب درست درانتخابات پیش رو را مهمترین عامل پیروزی برای تشکیل دولت مردمی و قوی در ایران دانست.

وی برگزاری انتخابات سالم، پرشور و با مشارکت همه مردم می‌تواند به عملیات روانی و دروغ پردازی‌های دشمنان انقلاب پایان دهد.

حجت الاسلام ذالنور با اشاره به اینکه میزان مشارکت مردم در انتخابات بیانگر وحدت و پشتیبانی ملت بزرگ ایران از ساختار نظام سیاسی کشور است، تصریح کرد: انتخابات فرصت مهمی برای نمایش اقتدار نظام اسلامی است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تمرکز دشمن بر دلسرد کردن مردم از انقلاب اسلامی والقاء ناکارآمدی نظام به مردم را نتیجه شکست‌های پی در پی آمریکا و برخی کشور‌های عربی در منطقه دانست و گفت: مردم با حضور گسترده خود در روز ۲۸ خرداد بار دیگر حمایت قاطع خود از نظام اسلامی را به دنیا نشان دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه