بازدید ناظر گمرکات گیلان از بزرگترین کارخانه نورد فولاد کشور

یوسفی نژاد در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها مزین شده از اولین و بزرگترین کارخانه نورد فولاد کشور بازدید کرد.

بازدید ناظر گمرکات گیلان از بزرگترین کارخانه نورد فولاد کشور

به گزارش ۸دی،ابوالقاسم یوسفی نژاد امروز (یکشنبه، ۲۳ خرداد) در حاشیه بازدید از  اولین و بزرگترین کارخانه نورد فولاد کشور با بیان اینکه در حال حاضر خط تولید ورق گالوانیزه این شرکت از کشور چین وارد می شود گفت: این اوراق به صورت حمل یکسره به محل کارخانه منتقل و توسط کارشناسان نصب شده و بزودی تولید آن آغاز می شود.

ناظرگمرکات استان گیلان افزود: مجمتع تولیدی فولاد گیلان از شرکت‌های موفق و برتر در حوزه تولید، کارآفرینی، حفظ و پاک سازی محیط زیست، مدیریت ایمنی و بهداشت و … است که در شهرک صنعتی رشت در جاده سراوان واقع شده و کارشناسان این ستاد در بازدید از این مجموعه صنعتی با روند تولید محصولات این شرکت بخصوص خط تولید آشنا شدند.

وی ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف این واحد تولیدی به جهت کاهش مشکلات مربوطه در تامین مواد اولیه این کارخانه به‌منظور تولید محصولات بیشتر، خودکفایی در صنعت فولاد و ایجاد اشتغال مولد و پایدار و ایجاد فرصت‌های شغلی در استان گیلان برای تسهیل و تسریع در انجام فرایند گمرکی، ایجاد انبار اختصاصی و … قول مساعد داد.

وی با بیان اینکه این کارخانه دارای خطوط تولید نورد گرم، نورد سرد و تولید انواع ورق‌های گالوانیزه است، تصریح کرد: مجتمع فولاد گیلان از سال ۱۳۸۲ در شمال کشور با مدیریت «رسول دانیال زاده» کارآفرین برتر حوزه فولاد و به‌عنوان اولین و بزرگترین کارخانه نورد فولاد کشور در بخش خصوصی در زمینی بالغ بر ۶۰ هکتار کار خود را آغاز کرد و در حال حاضر بیش از هزار و ۵۰۰ نفر پرسنل دارد.

یوسفی نژاد خاطرنشان ساخت: این مجتمع تولیدی با برخوراری تیمی مجرب از افراد مختلف با گستره وسیعی از تخصص ها و تجارب ارزنده  علاوه بر خطوط تولید شامل مراکز تفریحی، دریاچه مصنوعی، انبارها، کارگاه مرکزی، آزمایشگاه، ساختمان‌های اداری، آمفی تئاتر و سینما، رستوران، درمانگاه وکلینیک پزشکی، مسجد، رستوران، فضای خشن یک کارخانه تولید فولاد را به یک محیط مفرح و پویا و سرشار از زیبایی و طراوت تبدیل کرده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه