جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه در رشت:

جبهه مقاومت تا براندازی و حذف کامل اسراییل از پا نمی نشیند

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه رزمندگان شجاع گیلان به فرماندهی “سردار حق بین” در جبهه نبرد خوش درخشیدند، گفت: جبهه مقاومت تا براندازی و حذف کامل اسراییل از پا نمی نشیند.

جبهه مقاومت تا براندازی و حذف کامل اسراییل از پا نمی نشیند

به گزارش خبرنگار هشت دی، سردار محمدرضا فلاح زاده جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه در مراسم اربعین شهادت سردار محمدعلی حق بین در رشت با اشاره به اینکه گیلان، استان هشت هزار شهید سرافراز و دارای علمایی مانند آیت الله بهجت با سابقه ی ترویج فرهنگ تشیع است، اظهار کرد: شهدا در رکاب امام و علما پرورش یافتند و این مکتب ادامه سلسله ولایت الله است.

وی با بیان اینکه کسی که وظیفه اش را شناخت، می شود سردار حق بین، می شود سردار سلیمانی و…، گفت: اسلام به چندچیز اهمیت داده است، یکی علم است در زمان بعثت پیامبر(ص) شرط جنسیت در کسب علم برداشته شد و تمام مردان و زنان تا لحظه احتضار بایدکسب علم کنند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه همه ائمه اطهار(ع) مروج علم بودند تصریح کرد: تزکیه و تعلیم کتاب خدا ماموریت خداوند برای پیامبران و اولیای الهی است.

سردار فلاح زاده در ادامه با تاکید بر اینکه کسی که عالم باشد پیرو خدا می شود، تصریح کرد: عالم با علم به کارش و با نیت خالص برای خدا پیش می رود.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان یکی دیگر از موضوعات مهم اسلام، گفت: اسلام به کار اهمیت زیادی داده است. خداوند متعال اسلام را به ۱۰ قسمت تقسیم کرده نه قسمت مربوط به رزق حلال است یقینا کسانی که با لقمه حلال تربیت شده در راه سیدالشهدا (ع) به شهادت خواهند رسید و کسانی که با لقمه حرام تربیت شده باشند در راه حسین(ع) نخواهند بود.

وی با بیان اینکه اسلام به شناخت امام و شناخت وظیفه اهمیت بسیاری داده، گفت: کسی که پیغمبر (ص)، امام، ولی فقیه و وظیفه اش را شناخت، می شود سردار حق بین، می شود سردار سلیمانی؛ این در حالی است که خیلی ها وظیفه را شناختند ولی به آن عمل نکردند.

فلاح زاده با بیان اینکه سردار حق بین همه مسائل را شناخت و به آن عمل کرد، گفت: نماز تنها وظیفه ای است که تعطیل بردار نیست، جهاد هم همینطور است، وظیفه یک روز دفاع علیه دشمن بعثی است یک روز علیه داعش.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه تاکید کرد: شهدا قبل از مقابله با دشمن خدا اول از خودخواهی، خودپرستی، دنیا، خانه و کاشانه، زن و فرزند هجرت کردند و با تیغ تعبد رگ تعلق را زدندو مهاجر الی الله شدند و حاج قاسم چه زیبا گفت که تا شهید نباشی شهید نخواهی شد.

وی با اشاره به اینکه سردار حق بین از این مکتب خوب درس گرفت او خودش را ندید و خدا را دید، گفت:  کسانی که فتح المبین، بیت المقدس و والفجرها را افریدند برای رضای خدا و اطاعت از ولی امر رفتند.

فلاح زاده افزود: سردار حق بین برای رضای خدا و رضایت ولایت فقیه در صحنه های خوف و خطر در جبهه های جهاد به مصاف دشمنان رفت و لشکر گیلان را به سوریه برد.

رزمندگان شجاع گیلان به فرماندهی سردار حق بین در جبهه نبرد خوش درخشیدند

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه سردار حق بین مقاوم و استوار بود و با همرزمان گیلانی اش حماسه سازی کرد، گفت: رزمندگان شجاع گیلان به فرماندهی سردار حق بین در جبهه نبرد خوش درخشیدند و یکی از یگانهای سرافراز شدند و تک ها را دفع کردند و دشمن در عملیات حلب شکست خورد. در جای دیگر در جبهه شرقی در کناره شهر دمشق در بیابان ها، رزمندگان یکی پس از دیگری مناطق را فتح کردند.

وی ادامه داد: سردار حق بین شجاعانه در آخرین قلعه داعش در بوکمال خوش درخشیدند و حاج قاسم آن نامه معروف را به رهبر نوشت.

فلاح زاده با اشاره به خصوصیات سردار حق بین ادامه داد: سردار “محمدعلی حق بین” یک مومن، انسان متقی، مخلص، رزمنده دلاور، فرمانده عالی مقام در جبهه های دفاع مقدس و دفاع از حرم بود او مسیرش را گم نکرد و در صراط حق ایستاد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه در ادامه با بیان اینکه جبهه مقاومت تا براندازی و حذف کامل اسراییل از پا نمی نشیند، تصریح کرد: وظیفه ی دیگر ما زنده نگهداشتن یاد شهدا است و اینکه در عرصه انتخابات پرشور شرکت کنیم و حضور حداکثری داشته باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه