بیش از ۸۰ درصد تخت‌های بیمارستانی رودبار اشغال شده است

فرماندار رودبار در قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله و مبارزه با ویروس کرونا گفت: وضعیت ابتلاء به بیماری کووید ۱۹ نگران کننده شده است به طوری که بیش از ۸۰ درصد تخت های بیمارستانی رودبار اشغال شده است.

بیش از ۸۰ درصد تخت‌های بیمارستانی رودبار اشغال شده است

به گزارش ۸دی،هوشنگ عباسقلی زاده امروز در قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله و مبارزه با ویروس کرونای این شهرستان اظهار کرد: وضعیت ابتلا به بیماری کووید ۱۹ نگران کننده شده به طوری که بیش از ۸۰ درصد تخت‌های بیمارستانی رودبار اشغال شده است.

وی اقدامات مقابله و مبارزه با ویروس کرونا را از هر زمان دیگری با اهمیت تر دانست و گفت: با شهرداران و مسؤولانی که در جلسات قرارگاه عملیاتی حضور پیدا نمی‌کنند و توجهی به این جلسات مهم ندارند برخورد خواهد شد.

به گفته فرماندار رودبار تمام باشگاه‌های ورزشی و بازارهای هفتگی شهرستان رودبار تعطیل خواهند بود و فعالیت صنفی کسبه توسط بازرسان شهرستان رودبار رصد خواهد شد.

عباسقلی زاده با تأکید بر اینکه باید در خصوص عدم برگزاری مراسمات عزاداری خصوصا در آرامستان‌ها و امام زادگان همکاری لازم به عمل آید، افزود: ویروس کرونا در لوشان بیش از دیگر شهرهای شهرستان رودبار است.

وی با اشاره به برخود قانونی با عوامل برگزاری عروسی در شهر رستم آباد، لوشان و کوهکنه که در این شرایط خطیر به دستورالعمل‌ها بی توجه بودند، بیان کرد: واحدهای بومگردی و تالارها همچنان تعطیل خواهند بود و اصنافی که در گروه یک قرار دارند باید نسبت به نصب بنر، پارچه و نوشته رعایت شیوه نامه‌های قرارگاه عملیاتی اقدام کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه