فرماندار رشت:

اقتصاد مردمی تنها راه برون رفت از بحران اقتصادی است

فرماندار رشت با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، گفت: مردمی کردن اقتصاد و اجرای منویات رهبری تنها راه برون رفت کشور از بحران اقتصادی می باشد.

اقتصاد مردمی تنها راه برون رفت از بحران اقتصادی است

به گزارش ۸دی،علی فتح اللهی در دیدار با واسعی مدیرعامل بانک توسعه و تعاون استان، با اشاره به اینکه بانک توسعه و تعاون در ایجاد اشتغال نقش مهمی دارد، اظهارداشت: ایجاد اشتغال می تواند یکی از برنامه های اصلی بانک توسعه تعاون باشد.

وی با اشاره به اینکه این شهرستان یکی از قطب های گردشگری و کشاورزی در استان است، افزود: پرداخت تسهیلات اشتغالزایی پایدار روستایی می تواند نقش بسزایی در اقتصاد منطقه و منبع درآمدی با حضور گردشگران برای مردم بزرگوار در شهرستان داشته باشد.

فرماندار‌ رشت با تاکید بر ضرورت توجه بانک ها به مقوله مهم کارآفرینی و تولید، خاطر نشان کرد: تقویت فرهنگ کار جمعی، تعاون و مشارکت جمعی مردم در حوزه تولید و اجرای منویات مقام معظم رهبری، تنها راه برون رفت کشور از بحران اقتصادی و موجب توسعه اقتصادی کشور می گردد.

وی در ادامه تصریح کرد: باید تعامل بین بانک و سرمایه گذار دو سویه باشد و هر زمان که این تعامل یک طرفه شده لطمات زیادی در این حوزه به سیستم بانکی و سرمایه گذار وارد شده است .

واسعی مدیر عامل بانک توسعه تعاون استان نیز در این دیدار با اشاره به تفکر و عملکرد توسعه محور این بانک در حوزه های مختلف ،افزود: مشارکت این بانک در فعالیت های اجتماعی و نقش برجسته و تاثیر گذار در ایجاد اشتغال روستایی قابل توجه می باشد.

در ادامه مدیر بانک توسعه تعاون استان گیلان گزارشی از ارائه خدمات و چگونگی آن در شهرستان ارائه داد و اظهارداشت: گام های موثری در راستای حمایت از کارآفرینی در سطح استان و شهرستان رشت برداشته شده که این مهم می‌تواند به شکوفایی و پویایی اقتصاد استان کمک کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه