سفیدرود قربانی گرفت

فرمانده انتظامی رودبار گفت: مردی ۴۴ ساله در رودخانه سفیدرود این شهرستان با توجه به شدت جریان آب و عدم آشنایی به فنون شنا غرق شد.

سفیدرود قربانی گرفت

به گزارش ۸دی،سرهنگ “عیسی روشن‌قلب با بیان اینکه شنا در رودخانه و دریا و دیگر مناطق این چنینی نیازمند مهارت است و با شنا در استخر متفاوت بوده اظهار داشت: افراد هنگام حضور در سواحل دریا و رودخانه‌ها باید از شنا کردن در مناطق ممنوعه و خطرآفرین پرهیز کنند.
وی تصریح کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام غرق شدن یک نفر در رودخانه سفیدرود شهرستان رودبار، بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی بلوکات به محل مورد نظر اعزام شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان رودبار افزود: پس از حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل اعلامی و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، مردی ۴۴ ساله که به همراه خانواده برای تفریح به محل اعلامی رفته بود، حین تردد از کنار رودخانه سفیدرود به داخل آن افتاده و با توجه به شدت جریان آب و عدم آشنایی به فنون شنا غرق شده است.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در این راستا پرونده قضائی تشکیل و جسد این فرد پس از ۲ روز با تلاش نیروهای امدادی کشف و برای سیر مراحل قانونی به سردخانه منتقل شد.
سرهنگ روشن‌قلب در پایان با اشاره به شروع فصل گرما و رفتن مردم به رودخانه‌ها و سواحل از شهروندان خواست، با توجه به علائم و هشدارها از شنا کردن و ماهیگیری در مناطق خطرناک خودداری کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه