پرداخت بخشی از خسارت آتش سوزی مجتمع تجاری خاطره در منطقه آزاد انزلی

مدیرعامل شرکت بیمه ایران از اجرای طرح مهر در منطقه آزاد انزلی خبر داد و گفت: به زودی بخشی از خسارت آتش سوزی مجتمع تجاری خاطره پرداخت می شود.

پرداخت بخشی از خسارت آتش سوزی مجتمع تجاری خاطره در منطقه آزاد انزلی

به گزارش ۸دی، محمدی ، مدیرعامل شرکت بیمه ایران معین در  دیدار با  مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی به انعقاد تفاهم نامه همکاری و اجرای طرح مهر در مناطق آزاد به خصوص در منطقه آزاد انزلی اشاره کرد و گفت: این طرح برای نخستین بار است که در مناطق آزاد کشور و با همکاری نظام بانکی عملیاتی می‌شود تا مردم این مناطق در شرایط اقتصادی متاثر از کرونا بتوانند خدمات بیمه‌ای را با صرفه اقتصادی و آسان‌تر خریداری کنند.

او ،  با بیان اینکه بیمه‌ها به ویژه بیمه‌های اجباری از جمله بیمه اتومبیل و شخص ثالث از سبد خانوار‌ها حذف نشود ، افزود: صد میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه برای مشتریان، بیمه‌گذاران این شرکت و مشتریان جدید در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت بیمه ایران معین گفت: مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات ۱۲ ماهه است و مشتریان بابت تسهیلات هیچ‌گونه سود و حتی کارمزد نیز پرداخت انعقاد تفاهم نامه همکاری اجرای طرح مهر در منطقه آزاد انزلی نخواهند کرد و تنها اصل تسهیلات دریافتی را بازپرداخت می‌کنند.

محمدی،  با اشاره به آتش سوزی مجتمع تجاری خاطره در منطقه آزاد انزلی ، گفت: پس از وقوع این حادثه کارشناسان بیمه ایران معین بلافاصله در محل حادثه حاضر و فرایند بررسی‌های قانونی به سرعت انجام شد و در حال حاضر در کمتر از یک هفته ۴ میلیارد تومان به عنوان بخشی از خسارت این آتش سوزی پرداخت و پس از انجام ارزیابی‌های لازم مابقی مبلغ خسارت در کوتاه‌ترین زمان پرداخت خواهد شد.

علی اوسط اکبری مقدم ،مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی هم در این دیدار با اشاره به پیگیری‌های شرکت بیمه ایران معین برای پرداخت بخشی از خسارت مجموعه تجاری خاطره گفت: این مجموعه تجاری یکی از طرح‌های شاخص در محدوده منطقه آزاد انزلی بود که فرصت شغلی قابل توجه‌ای برای جوامع محلی ایجاد کرده بود و مالکان این مجموعه تجاری در نظر دارند در کمترین زمان ممکن و با جدیت و با بهترین شکل این مجموعه تجاری را دوباره راه اندازی کنند.

او ،  رسالت اصلی شرکت‌های بیمه را حفاظت از سرمایه بیمه گذاران دانست و تصریح کرد: پشتیبانی و ارائه خدمات به موقع و در زمان مناسب مهم‌ترین وجه تمایز شرکت‌های بیمه است که در این زمینه شرکت بیمه ایران معین عملکرد موفقی داشته و سازمان منطقه آزاد انزلی نیز با حمایت همه جانبه تلاش خواهد کرد تا امنیت سرمایه گذاری در این منطقه تجاری افزایش یابد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه