امام جمعه چابکسر:

مسئولان کشاورزان را فراموش نکنند/ صهیونیست ها چاره ای جزء خروج از فلسطین ندارند

امام جمعه چابکسر گفت: موشک های مقاومت شهرک‌های صهیونیست ها را به لرزه در آورد و صهیونیست ها راهی جز خروج از فلسطین ندارند.

مسئولان کشاورزان را فراموش نکنند/ صهیونیست ها چاره ای جزء خروج از فلسطین ندارند

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام ابراهیمی نوری در خطبه های نمازجمعه چابکسر ضمن گرامی داشت حماسه سوم خرداد و خداقوت به کشاورزان به خصوصا زنان و مادرانی که باوجود کهولت و مشکلات جسمی درشالیزارها مشغول کارند، گفت: این روزها مادران سخت کوش گیلانی را در زمینهای کشاورزی می بینم که چگونه با تمام مشکلات جسمی دوشادوش مردان مشغول به نشاء هستند شرمنده می شوم و آه حسرت از نهادم بلند می شود، ای کاش مسئولان ما کمی به فکر این مادران نمونه بودند.

وی با بیان اینکه ماهی که گذشت را می توان را ماه دور از انتظارها نام برد و گفت: اولا انتظار نمی رفت وزیری دهان باز کند و همه چیز را زیر سوال ببرد حتی شهید سلیمانی را، ثانیا یک عده ای برای کاندیداتوری ریاست جمهوری نام نوشتند که هیچ وقت گمان نمی کردیم یک روزی هوای ریاست جمهوری به سرشان بزند.

امام جمعه چابکسر ادامه داد: در زمان ثبت نام یک عده حرف هایی زدند که انتظار نمی رفت مثل اینکه در صورت ردصلاحیت در انتخابات شرکت نمی‌کنم!

وی یکی دیگر از اموری که دور از انتظار بود را خبر قتل بابک خرمدین دانست و بیان داشت: این قتل بدست پدر و مادر، آن‌هم به شکلی که بدن فرزندشان را مثله و قطعه قطعه کردند همه را شوکه کرده و دور از انتظار از یک پدر و مادر بود.

امام جمعه چابکسر در پایان با اشاره به جنایت های رژیم صهیونیستی گفت: اگر چه صهیونیست ها ۱۱ روزه غزه را در زیر حمله موشکی قرار دادند و مردم بی‌گناه را می کشند اما موشک های مقاومت فلسطین که شهرک‌های صهیونیست ها را به لرزه در آورد همه را انگشت به دهان کرده صهیونیست ها راهی جز خروج از فلسطین و بازگشت به همان جایی که از آنجا آمده اند، ندارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه