رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

بیش از ۸۰ ویژه برنامه برای بزرگداشت عروج معمار کبیر انقلاب پیشنهاد شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: در نشست برگزاری مراسم سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی ۸۶ ویژه برنامه برای بزرگداشت سی و دومین عروج عارفانه امام خمینی (ره)، معمار کبیر انقلاب اسلامی، پیشنهاد شده است.

بیش از ۸۰ ویژه برنامه برای بزرگداشت عروج معمار کبیر انقلاب پیشنهاد شد

به گزارش ۸دی،حجت الاسلام مجتبی اشجری امروز در نشست ستاد بزرگداشت ارتحال امام راحل (ره) با بیان اینکه در نشست برگزاری بزرگداشت سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی ۸۶ ویژه برنامه برای بزرگداشت سی و دومین عروج عارفانه امام خمینی (ره)، معمار کبیر انقلاب اسلامی، پیشنهاد شده است،اظهارداشت: سالروز عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب، فرصتی برای بازخوانی رشادت‌ها و ایستادگی امام راحل برابر استکبار است.

وی با بیان اینکه وصایای امام خمینی (ره) منشور انقلاب اسلامی است، تصریج کرد: بر اساس ابلاغیه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا، مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره) در سراسر کشور و به تبع آن در گیلان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام اشجری افزود: مراسم استانی سی و دومین سالروز عروج عارفانه معمار کبیر انقلاب اسلامی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ساعت ۱۰صبح روز پنجشنبه ۱۳خرداد ماه در مصلی امام خمینی (ره) شهر رشت و با سخنرانی یکی از شخصیت‌های ملی برگزار می‌شود و این مراسم به صورت زنده و تلویزیونی نیز پخش خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه باید از همه ظرفیت‌ها به ویژه مساجد و بقاع متبرکه شاخص برای برگزاری این مراسم و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بهره بگیریم افزود : باید وصایا ، بیانات و فرمایشات امام خمینی (ره) در شبکه‌های اجتماعی پر مخاطب به ویژه شبکه اجتماعی شاد ویژه نسل جوان ارائه شود.

حجت الاسلام  اشجری ، همچنین بر نصب تابلو‌های تبلیغاتی در سطح شهر تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات هستیم باید تبلیغات محیطی با تصاویر ، وصایا و فرمایشات امام راحل (ره) با موضوع شرکت در انتخابات و اهمیت حضور حد اکثری مردم فضا سازی شود و این تبلیغات تا پایان انتخابات در سطح شهر قرار گیرد.

وی همچنین تصریح کرد: مراسم بزرگداشت بیستمین سالروز جانباز شهید، نماینده، ولی فقید استان، آیت الله احسانبخش و بزرگداشت شهید یونس رودباری و شهدای قیام ۱۵خرداد نیز مجزا برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به رنج مردم غزه و حملات رژیم منحوس صهیونیسم اشاره کرد و گفت: در پی جنایات اسرائیل علیه مردم مظلوم غزه ۱۰ صبح فردا سه شنبه ۲۸خرداد با حضور در مصلی امام خمینی (ره) این جنایات هولناک محکوم خواهد شد.

حجت الاسلام مجتبی اشجری ، به توطئه‌های دشمنان قسم خورده انقلاب برای ناامید کردن انقلاب از ارزش‌های انقلاب اسلامی و عدم حضور حداکثری مردم در انتخابات، افزود: باید اندیشه‌های امام راحل (ره) به عنوان منشور انقلاب اسلامی به نحو شایسته تبیین شود و مردم نیز باید با بصیرت و هوشیاری با حضور حداکثری خود بار دیگر برگ زرین پر افتخاری از تاریخ انقلاب اسلامی را رقم بزنند و همچون گذشته دشمنان قسم خورده کشور را ناامید کنند.

وی در پایان از احمدی، شهردار رشت به دلیل نامگذاری یکی از خیابان‌های این شهر به نام ۸ دی، به پاس یادآوری از بصیرت و هوشیاری مردم برابر هرگونه توطئه و فتنه قدردانی کرد.

همچنین در پایان نشست ستاد بزرگداشت سی و دومین عروج عارفانه امام خمینی (ره)، معمار کبیر انقلاب اسلامی، هریک از اعضای شرکت کننده ویژه برنامه‌ها و پیشنهاد‌های خود را برای برگزاری مراسم و تبیین هرچه بیشتر اندیشه‌ها و شخصیت والای امام راحل (ره) بیان کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه