اعلام کاندیداتوری “محمود صادقی” با شعار دولت پاسخگو

نمانیده مردم تهران در مجلس دهم و دبیرکل مجمع مدرسین دانشگاه‌ها برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام داوطلبی کرد.

اعلام کاندیداتوری “محمود صادقی” با شعار دولت پاسخگو

به گزارش ۸دی، نمانیده مردم تهران در مجلس دهم و دبیرکل مجمع مدرسین دانشگاه‌ها در نشست خبری انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه به عنوان نامزد انتخاباتی انجمن معرفی شد و اعلام کرد که در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ شرکت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه برنامه انتخاباتی ما براساس الگوی توسعه پایدار و متوازن و الگوی حکمرانی خوب در بخش های مختلف طراحی شده است، گفت: در حوزه اقتصادی مثبت کردن رشد اقتصادی پایدار و همسو کردن این رشد با اهداف مندرج در برنامه و سیاست های ١۴٠۴ جزو برنامه های ما هست.

“محمود صادقی” بیان کرد: امیدواریم رشد اقتصادی با برنامه ریزی درست مثبت شود و به میانگین ۵ درصد برسد. من با شعار شفافیت، عدالت و بهبود معیشت کاندیدا خواهم شد و نام دولت من، دولت پاسخگو‌ است. من نمی خواهم با تکرار مکررات در رابطه با مشکلات موجب، شاهد ناامیدی در جامعه بشویم.

دبیرکل مجمع مدرسین دانشگاه‌ها تصریح کرد: از من پرسیده شد که آیا به نفع کاندیدا نهایی نهاد اجماع ساز کناره گیری می کنم یا نه، من پاسخ دادم که حتی اگر تایید صلاحیت بشوم به نفع کاندیدا واحد اصلاح طلبان کناره گیری می کنم و‌ همه سرمایه اجتماعی خودم را در این زمینه هزینه می کنم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه