تامین کالا‌های مورد نیاز مردم گیلان

استاندار: هیچ گونه محدودیتی در تامین کالا‌های مورد نیاز مردم وجود ندارد و این روند پایدار خواهد ماند.

تامین کالا‌های مورد نیاز مردم گیلان

به گزارش ۸دی،استاندار امروز در سومین نشست ستاد تنظیم بازار گیلان در رشت بر ضرورت پایش مستمر بازار برای دسترسی آسان و عادلانه کالا‌های مورد نیاز مردم تاکید کرد و افزود: هیچ گونه محدودیتی در تامین کالا‌های مورد نیاز مردم وجود ندارد و این روند پایدار خواهد ماند.

ارسلان زارع افزود : دولت در شرایط تحریمی و جنگ اقتصادی تمامی تلاش خود را برای تامین انواع کالا و مایحتاج عمومی بکار بسته و منصفانه نیست که برخی اعمال سودجویانه در این روند اخلال ایجاد کند.

استاندار همچنین بهترین شیوه‌ی تضمین ثبات در بازار را بازرسی‌های کنترلی و پایش مستمر کارشناسان نظارتی عنوان کرد.

وی در ادامه بر ضرورت فرهنگ سازی و تولید محتوا‌های رسانه ایی برای پیشگیری از تخلفات سودجویانه در بازار تاکید کرد و افزود: تقویت باور‌های عمومی و توجه به اخلاق و بنیان‌های فرهنگی جامعه از الزاماتی ست که می‌تواند همراه با روند پایش بازار و بازرسی‌های میدانی، از بروز تخلف در بازار جلوگیری کند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان نیز در گزارشی از تشکیل ۲۶۷ فقره پرونده‌ی تخلف در نتیجه‌ی گشت‌های مشترک ۱۶۷ گانه‌ی تعزیراتی استان در ۲ ماه گذشته خبر داد و افزود: این تعداد پرونده، نتیجه‌ی ۹۳۷ مورد بازرسی گشت‌های مشترک بود که باید اقدامات لازم برای کاهش این روند در دستور کار قرار گیرد.

منصور انصاری همچنین تعداد پرونده‌های تشکیل شده در حوزه‌ی تخلفات قاچاق کالا ، خدمات و بهداشت استان را در ۲ ماه گذشته ۲ هزار و ۷۴۶ فقره اعلام کرد و گفت: در این مدت ۲ هزار و ۲۵۱ پرونده رسیدگی و مختومه شده که عملکرد ۸۲ درصدی را در رسیدگی‌ها نشان می‌دهد.

فرهاد دلق پوش رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان نیز از تصویب افزایش ۲۵ درصدی نرخ کرایه‌های تاکسی مرکز استان در نشست امروز خبر داد و افزود: با توجه به شرایط کرونایی ، رعایت الزامات و دستورالعمل‌های بهداشتی برای حمل و نقل عمومی ضروری ست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه