معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان:

ضرورت انتخاب اشخاص دغدغه مند برای توسعه کشور در انتخابات ۱۴۰۰/ کارکنان دولت تفکر بسیجی را در خود تقویت کنند

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب اشخاص اصلح گفت: همه افرادی که حق رأی دارند باید از این فرصت برای انتخاب شخص صالح، متعهد، متخصص و دغدغه مند برای توسعه کشور استفاده کنند

ضرورت انتخاب اشخاص دغدغه مند برای توسعه کشور در انتخابات ۱۴۰۰/ کارکنان دولت تفکر بسیجی را در خود تقویت کنند

به گزارش خبرنگار هشت دی، محمود قاسم نژاد صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان، اخلاص نیروهای بسیج در انجام عمل و اطاعت از ولی فقیه را مورد اشاره قرار داد و گفت: بسیجیان همواره با اخلاص و با ولایت پذیری و بدون هیچ چشم داشت مادی به کشور و نظام خدمت کرده‌اند.

وی اخلاص را مهمترین و برجسته ترین ویژگی بسیجیان عنوان کرد و افزود: واقع نگری و آرمان نگری از دیگر ویژگی بسیجیان است و این افراد همواره در جهت تحقق آرمان‌های انقلاب فعالیت کرده‌اند.

کارکنان دولت باید تفکر بسیجی را در خود تقویت کنند

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان با اشاره به اینکه کارکنان دولت باید تفکر بسیجی را در خود تقویت کنند بیان کرد: کارکنان دولت بایستی آرمانگرایی و عقل گرایی و مسئولیت پذیری در کارها داشته باشند.

وی با تاکید بر تداوم ارتباط خوب بسیجیان با مردم عادی افزود: قدرت جذب افراد توسط بسیجیان در بهبود عملکردها بسیار موثر است و در این راستا می‌توان از سردار سلیمانی الگو گرفت.

قاسم نژاد با اشاره به مهمترین وظیفه بسیج کارمندان خاطرنشان کرد: مواجهه با مشکلات در حوزه اعتقادی، عفاف و حجاب و بصیرت افزایی به آحاد جامعه جهت همراه کردن نسل جدید با نظام اسلامی باید مورد توجه این سازمان باشد.

پیش بینی بیش از ۳هزار شعبه اخذ رأی در انتخابات ۱۴۰۰

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان با اشاره به برگزاری ۳ انتخابات در خردادماه بیان کرد: حدود ۶۰ هزار نفر در این انتخابات ما را همراهی کرده و بیش از ۳ هزار شعبه نیز برای برگزاری هر چه بهتر این فرآیند پیش بینی شده است.

قاسم نژاد با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب اشخاص اصلح گفت: همه افرادی که حق رای دارند باید از این فرصت برای انتخاب شخص صالح، متعهد، متخصص و دغدغه مند برای توسعه کشور استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه بیش از هر زمان دیگری نیازمند همدلی هستیم ادامه داد: اگر اجازه بیان دیدگاه سلایق مختلف در جامعه داده شود، مردم خودشان می‌توانند تشخیص دهند چه کسی بهترین گزینه است.

در پایان این مراسم، از زحمات سرهنگ “عباس حسینی” تقدیر و سرهنگ “رضا رنجبر” به عنوان مسئول جدید بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان معرفی شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه