جانشین فرماندهی انتظامی گیلان خبر داد:

دستگیری بیش از ۵۰  هنجارشکن در رشت

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان از تشدید اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با افراد هنجارشکن در شهرستان رشت خبر داد و گفت: در این طرح، ۵۲ هنجارشکن و مخل آسایش شهروندان توسط پلیس دستگیر شدند.

دستگیری بیش از ۵۰  هنجارشکن در رشت

به گزارش ۸دی،سرهنگ “حسین حسن‌پور” نیروی انتظامی را حافظ هنجارهای دینی و اجتماعی قلمداد کرد و اظهار داشت: در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر برهم زدن نظم و امنیت توسط عده‌ای از جوانان که در تفرجگاه‌ها و پارک‌های شهرستان رشت اقدام به برهم زدن آسایش عمومی می‌کردند، طرح تشدید برخورد با افراد مخل امنیت شهروندان در امکان عمومی و خودروهای هنجارشکن در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.
وی گفت: نیروی انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هنجارشکنان و برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد می‌کند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان تصریح کرد: در این طرح که به مدت ۲ روز در پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهرستان رشت اجرا شد، ۵۲ هنجارشکن اعم از معتاد متجاهر، اراذل و اوباش، نوازندگان موسیقی غیرمجاز و افرادی که اقدام به سگ‌گردانی در امکان عمومی می‌کردند، توسط پلیس دستگیر شدند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه انجام حرکات نمایشی، تردد مکرر و ایجاد صداهای ناهنجار، از مصادیق تضییع حقوق شهروندی است افزود: در راستای اجرای این طرح برای مالکان ۹۱ دستگاه خودرو هنجارشکن و مخل آرامش و آسایش مردم پیامک هشداری ارسال شد.
سرهنگ حسن‌پور در پایان با تاکید بر اینکه طرح برخورد با افراد و خودروهای هنجارشکن به صورت مستمر در دستور کار پلیس استان قرار دارد اذعان داشت: کاهش ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی مستلزم مشارکت و همکاری تمامی دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه با پلیس است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه