جانشین فرماندهی انتظامی گیلان خبر داد:

لغو طرح منع تردد شبانه خودروها در شب‌های قدر

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان از لغو طرح منع تردد شبانه خودروها به منظور تسهیل در برگزاری مراسم شب‌های قدر خبر داد و گفت: لغو محدودیت تردد شبانه خودروها صرفاً برای شب‌های قدر است و بعد از اتمام شب‌های قدر طرح منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۰۳۰۰ ادامه خواهد داشت.

لغو طرح منع تردد شبانه خودروها در شب‌های قدر

به گزارش ۸دی،سرهنگ “حسین حسن‌پور” ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادت شهروندان، به شرایط برگزاری مراسم احیاء شب‌های قدر و نماز عیدفطر اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری این دو مراسم نیازمند همکاری و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم است.
وی اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا را لازم‌الاجرا قلمداد کرد و افزود: با توجه به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزاری مراسم احیاء شب‌های قدر و نماز عیدفطر در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی صرفاً در فضای باز و با جمعیت محدود و در شهرهای با وضعیت زرد و آبی در مساجد و امکان مذهبی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و اجرای فاصله گذاری برگزار خواهد شد.
جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان مدت زمان برگزاری مراسم شب‌های قدر را از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا حداکثر ۲ ساعت اعلام کرد و گفت: برگزاری مراسم شب‌های قدر مستلزم نظارت جدی دستگاه‌های مربوطه بر این امر است.
این مقام انتظامی از لغو طرح منع تردد شبانه خودروها از ساعت ۲۲ تا ۰۳۰۰ به منظور تسهیل در برگزاری مراسم شب‌های قدر خبر داد و تصریح کرد: لغو محدودیت تردد شبانه خودروها صرفاً برای شب‌های قدر است و بعد از اتمام شب‌های قدر طرح منع تردد شبانه ادامه خواهد داشت.
سرهنگ حسن‌پور در پایان بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و اجرای فاصله گذاری اجتماعی توسط شهروندان به منظور کاهش و قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا تاکید و تامین امنیت و سلامت مردم را اولویت ماموریت های نیروی انتظامی در شرایط کرونایی عنوان کرد و گفت: پلیس در اجرای طرح‌ محدودیت‌های کرونایی تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه