فرمانده انتظامی سیاهکل خبر داد:

توقیف لوازم خانگی قاچاق در سیاهکل

فرمانده انتظامی سیاهکل از کشف ۴ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

توقیف لوازم خانگی قاچاق در سیاهکل

به گزارش ۸دی،سرهنگ “حسین امیدخواه ” با بیان اینکه مبارزه بی‌امان و خستگی‌ناپذیر پلیس با قاچاقچیان به صورت مستمر ادامه دارد به تشدید اقدامات همه جانبه پلیس به منظور مقابله با قاچاق کالا و ارز اشاره کرد و اظهار داشت: اثر سوء قاچاق و احتکار کالا موجب اخلال در نظم اقتصادی، تضعیف تولید داخلی و کاهش اشتغال می‌شود.
وی تصریح کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، کارآگاهان پلیس آگاهی و یگان امداد حین گشت‌زنی در اتوبان سیاهکل به سنگر به ۲ دستگاه خودرو پیکان وانت و سواری پژو حین تردد در این محور مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل از کشف ۲ دستگاه کولر اسپیلت و ۲ دستگاه ماشین ظرفشویی قاچاق در بازرسی از این خودروها خبر داد و اذعان داشت: در این رابطه متهمان ۲۳ و ۶۲ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
این مقام انتظامی به تحویل کالاهای قاچاق کشف شده به اداره تعزیرات حکومتی اشاره کرد و افزود: کارشناسان ارزش این محموله‌ را ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.
سرهنگ امیدخواه در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز از اولویت‌های اصلی ناجا است و پلیس با جدیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه