امام جمعه لاهیجان:

دشمن با جنگ روانی به دنبال کاهش مشارکت در انتخابات است

امام جمعه لاهیجان گفت: دشمن با جنگ روانی و القای ناامیدی به جامعه به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات است.

دشمن با جنگ روانی به دنبال کاهش مشارکت در انتخابات است

به گزارش ۸دی،حجت‌الاسلام سید جواد سلیمانی شامگاه دوشنبه در مراسم شب شهادت حضرت سلطان سید جلال الدین اشرف (ع) با اشاره به تفاوت دشمنی با انبیا با دشمنی‌های امروز دین اسلام، اظهار کرد: امروز دشمنی با دین اسلام به واسطه وجود ابزارهای مختلف اعم از جنگ‌های سایبری، بهره گیری از فضای مجازی و فرهنگی بسیار پیچیده‌تر است.

وی با اشاره به شکست‌های پی در پی دشمنان اسلام، افزود: وجود مبانی دینی و اسلامی یکی از مهم‌ترین دلایل این شکست‌ها است با کمی بررسی به این نکته می رسیم که استکبار برای از شکست دادن شوروی تنها ۱۰ هزار میلیارد دلار هزینه کرده در حالی که بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد دلار برای شکست جوامع اسلامی خرج کرده است.

امام جمعه لاهیجان تأکید کرد: تبعیت از مبانی دینی و مقام معظم رهبری از سوی جوامع شیعه زمینه شکست‌های پی در پی دشمنان را به وجود آورده است.

وی در ادامه با بیان اینکه جوانان باید با مبانی زندگی انبیا الهی آشنا باشند، تصریح کرد: افرادی همانند حضرت سلطان سید جلال الدین اشرف (ع) ثابت کردند بدون ولایت اجتماعی هیچ موفقیتی حاصل نمی‌شود.

سلیمانی استفاده از ظرفیت‌های مردمی را یکی از راهکارهای مناسب برای پیشبرد اهداف در جوامع دانست و ادامه داد: مردم باید در ولایت اجتماعی پای کار باشند وجود مردم بصیر و ولایی لازمه جامعه ولایی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز جامعه نیازمند مبنای الهی و پیروی از اهل بیت است، گفت: حرکت بدون مبنای الهی در نظام مقدس جمهوری اسلامی معنای ندارد به همین دلیل مردم باید پای کار باشند.

امام جمعه لاهیجان به نقشه دشمنان برای نابودی و سرنگونی نظام شیعی در جهان اسلام اشاره و اظهار کرد: بار در هنگام برگزاری انتخابات‌ها شاهد بودیم که استکبار با ایجاد جنگ روانی به دنبال بدبین کردن مردم نسبت به نظام و القای ناامید در جامعه برای کاهش مشارکت‌ها در انتخابات بوده است.

وی با تأکید بر اینکه توجه به تمدن اسلامی تنها راه نجات جامعه از شرایط موجود است، افزود: بعد از پیروزی انقلاب با مشکلات فراوانی در بخش‌های مختلف اعم از اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی مواجه بودیم اما حضور همیشگی مردم و اطاعت از ولایت فقیه زمینه حل مشکلات را فراهم کرده است…

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه