رئیس بیمارستان شهید بهشتی آستارا خبر داد:

آغاز واکسیناسیون جانبازان در آستارا

رئیس بیمارستان شهید بهشتی آستارا از واکسیناسیون جانبازان ۵۰ تا ۶۰ درصد این شهرستان علیه بیماری کووید ۱۹ خبر داد و گفت: جانبازان شیمیایی نیز ۱۲ هفته بعد واکسن دریافت خواهند کرد.

آغاز واکسیناسیون جانبازان در آستارا

به گزارش ۸دی،حسین احمدی از واکسیناسیون جانبازان ۵۰ تا ۶۰ درصد این شهرستان علیه بیماری کووید ۱۹ خبر و اظهارداشت: جانبازان شیمیایی نیز ۱۲ هفته بعد واکسن دریافت خواهند کرد.

وی با اعلام اینکه دیروز و امروز جانبازان آستارا ۲۱ واکسن آسترازنکای کره جنوبی دریافت کردند و واکسن طبق اولویت بندی وزارت بهداشت، به افراد در معرض خطر تزریق می شود، تصریح کرد: پیش از این به ۴۰۲ نفر از پزشکان، پرستاران و سالمندان بهزیستی تزریق شده است و تا پایان آذرماه حدود ۷۵ درصد جمعیت شهرستان آستارا واکسینه خواهند شد.

احمدی ادامه داد: تعداد بستری های مبتلا به کرونا در بیمارستان آستارا به ۲۵ نفر کاهش یافته اما کم رنگ شدن رعایت دستورالعمل های بهداشتی در جامعه نگران کننده است.

رئیس بیمارستان آستارا با اعلام اینکه تا کسب نتایج نهایی و ایمنی همگانی در برابر کرونا زمان زیادی باقی است، از مردم خواست با شنیدن خبرهای واکسیناسیون، رعایت پروتکل های بهداشتی را فراموش نکنند.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه