۴۵۳ هموطن مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۵۳ بیمار کووید-۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۶۸ هزار و ۳۶۶ نفر رسید.

۴۵۳ هموطن مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند

به گزارش ۸دی، سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه آمار کرونا از دیروز تا امروز طبق معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۴ هزار و ۹۲ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳ هزار و ۴۳۸نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید-۱۹ در کشور به دو میلیون و ۳۳۵ هزار و ۹۰۵ نفر رسید، افزود: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۵۳ بیمار کووید-۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۸ هزار و ۳۶۶ نفر رسید.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۸۳۷ هزار و ۵۹۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند، گفت: ۵ هزار و ۳۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند و ۱۴ میلیون و ۸۵۴ هزار و ۱۴۰ آزمایش تشخیص کووید-۱۹ در کشور انجام شده است.

“سیما سادات لاری” تصریح کرد: در حال حاضر ۳۰۱ شهرستان قرمز و ۹۵ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت «از» و «به» شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است. همچنین ۴۵ شهرستان در وضعیت زرد و فقط ۷ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه