شناسایی ۲۵۰۳۴ بیمار جدید کرونایی در کشور

طبق اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۲۵ هزار و ۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۶۷ بیمار کرونایی فوت شدند.

شناسایی ۲۵۰۳۴ بیمار جدید کرونایی در کشور

به گزارش ۸دی، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۲۶ بهمن ماه و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۵ هزار و ۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که دوهزار و ۷۶۸ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۸۶۰ هزار و۲۵۵ نفر رسید. متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۷ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۴ هزار و ۵۳ نفر رسید. خوشبختانه تاکنون ۶ میلیون و ۳۵۱ هزار و۵۴۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند. سه هزار و ۴۸۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. تاکنون ۴۶ میلیون و ۲۲۷ هزار و۴۹۷ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۲۴۷ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۱۲ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۸۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه