بهره‌مندی خبرنگاران گیلانی از حمایت‌های حقوقی

رئیس بسیج رسانه گیلان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری حقوقی و رسانه‌ای با بسیج حقوقدانان استان گیلان خبر داد و گفت: این تفاهم نامه به منظور افزایش امنیت روحی و روانی و دقت نظر اصحاب رسانه بر فعالیت رسانه‌ای و خبری خویش منعقد شده است.

بهره‌مندی خبرنگاران گیلانی از حمایت‌های حقوقی

به گزارش ۸دی، رئیس بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به اهمیت و جایگاه رسانه‌ها در دنیای امروز، گفت: رسانه‌ها و خبرنگاران به عنوان رکن چهارم دموکراسی منشأ آثار، حرکات و اقدامات فراوانی هستند که ادامه این مسیر مستلزم حمایت از اصحاب رسانه بخصوص خبرنگاران است. به منظور افزایش امنیت روحی و روانی و دقت نظر اصحاب رسانه بر فعالیت رسانه‌ای و خبری خویش تفاهم نامه همکاری حقوقی و رسانه‌ای بین سازمان بسیج رسانه و بسیج حقوقدانان استان گیلان منعقد شد. انعقاد این تفاهم‌نامه در راستای تعالی رسانه‌ای استان گیلان بوده و می‌تواند راه‌گشای بسیاری از مشکلات حقوقی رسانه‌ها باشد.

وی در ادامه افزود: انجام و ارائه مشاوره حقوقی رایگان برای اصحاب رسانه عضو سازمان بسیج رسانه، انجام وکالت حقوقی برای اعضای بسیج رسانه با تخفیف ۳۰ تا ۵۰ درصد، انجام وکالت حقوقی رایگان برای برخی خبرنگاران بسیجی به پیشنهاد و معرفی بسیج رسانه، برگزاری کلاس‌های رایگان حقوقی با استفاده از وکلای بسیجی سازمان بسیج حقوقدانان برای اصحاب رسانه عضو سازمان بسیج رسانه گیلان و همچنین انجام مشاوره رایگان در خصوص ثبت شرکت، اصلاح و تنظیم قوانین مربوط با خبرنگاران به اصحاب رسانه عضو سازمان بسیج رسانه گیلان از تعهدات بسیج حقوقدانان است.

“مهدی پارسا”  تصریح کرد: انعکاس اخبار فعالیت‌های بسیج حقوقدانان و همچنین فضاسازی جهت جذب کمک‌های مردمی برای آزادسازی زندانیان با انعکاس اخبار و تولیدات رسانه‌ای ارسالی از بسیج حقوقدانان نیز از جمله تعهدات بسیج رسانه در قبال این تفاهم نامه است. براین اساس خبرنگاران بسیجی عضو بسیج رسانه استان گیلان می‌توانند به منظور اطلاعات بیشتر از مفاد این تفاهم نامه به دفتر سازمان بسیج رسانه استان گیلان مراجعه کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه