نیاز به همه گروه‌های خونی

بیماران نیازمند به خون چشم انتظار کمک خیران

مدیرکل انتقال خون گیلان از نیاز مراکز درمانی استان به همه گروه‌های خونی خبر داد.

بیماران نیازمند به خون چشم انتظار کمک خیران

به گزارش ۸دی،مدیرکل انتقال خون گیلان امروز گفت: بیماران نیازمند به خون چشم انتظار کمک اهدا کنندگان خون هستند.
دکتر بابک پاکدل گفت: مراکز انتقال خون استان در دهه نخست ماه رمضان، شنبه تا پنجشنبه، در میدان فرهنگ شهرستان رشت صبح‌ها از ساعت ۸ الی ۱۴ و عصر‌ها از ساعت ۱۸ الی ۲۳ و در شهرستان لاهیجان نیز صبح‌ها از ساعت ۸ الی ۱۴ و پس از افطار تا ساعت ۲۳ آماده دریافت خون‌های اهدایی نیکوکاران است.
وی همچنین از وجود سامانه‌های ثابت خونگیری در میدان شهرداری و میدان یخسازی رشت از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ شنبه تا پنج شنبه و جمعه‌ها از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ خبر داد.

مدیر کل انتقال خون گیلان گفت: مراکز انتقال خون شهرستان‌های بندرانزلی، تالش، آستارا، لنگرود و رودسر همه روزه غیر از جمعه‌ها از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ و در املش نیز از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه با رعایت نکات و دستور العمل‌های بهداشتی و در شرایط کاملا استریل، پذیرای اهدا کنندگان خون در ماه مبارک رمضان است.
بابک پاکدل با اشاره به استمرار دریافت خون اهداکنندگان در ماه مبارک رمضان گفت: براساس مصوبه کمیته امنیتی و انتظامی ستاد کرونا آن دسته از افرادی که با خودروی شخصی در ساعات شب به پایگاه‌های انتقال خون مراجعه و خون اهداکنند پلاک خودرویشان ثبت شده و برای رفع اثر تخلف به پلیس راهور ابلاغ می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه