فرمانده سپاه قدس گیلان مطرح کرد

توزیع ۴۴ هزار بسته معیشتی تا پایان ماه مبارک رمضان در گیلان

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: سپاه به همراهی پایگاه‌های مقاومت بسیج و گروه‌های جهادی و خیران ۴۴ هزار بسته معیشتی را تا پایان ماه مبارک رمضان تهیه و بین نیازمندان توزیع خواهد کرد.

توزیع ۴۴ هزار بسته معیشتی تا پایان ماه مبارک رمضان در گیلان

به گزارش خبرنگار هشت دی، سردار محمد عبدالله پور عصر دوشنبه در مراسم توزیع کمک‌های مومنانه و جهیزیه جوانان نیازمند که با همت سپاه قدس گیلان انجام شد، گفت: به مردم گیلان قول دادیم تا پایان ویروس کرونا کنار نیازمندان باشیم و به قول خود عمل می‌کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان ادامه داد: سپاه به همراهی پایگاه‌های مقاومت بسیج و گروه‌های جهادی و خیران ۴۴ هزار بسته معیشتی را تا پایان ماه مبارک رمضان تهیه و بین نیازمندان توزیع خواهد کرد.

توزیع ۶۰ سری جهیزیه به ارزش ۵۰ میلیارد تومان

وی خاطرنشان کرد: ۶۰ سری جهیزیه شامل ۵ کالای اساسی به ارزش ۵۰ میلیارد تومان نیز بین جوانان شناسایی شده توزیع می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان نیز در جریان این مراسم و در جمع خبرنگاران گفت: تا امروز بالغ بر ۳۳۵ هزار بسته معیشتی با ارزش بالغ بر ۱۳۷ میلیارد تومان توسط مردم و گروه‌های جهادی تهیه و به دست نیازمندان رسیده است.

سرهنگ پاسدار احمد ابراهیمی با بیان اینکه قرار است از امروز تا پایان ماه مبارک رمضان ۴۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شود بیان کرد:۶۰ سری جهیزیه با ارزش بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان نیز تهیه و توزیع می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه