معاون فرماندار بندر آستارا خبر داد؛

نام نویسی ۳۰۲ داوطلب شوراهای اسلامی روستا در بندر آستارا

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری بندر آستارا از ثبت نام ۳۰۲ داوطلب برای شرکت در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا در شهرستان آستارا خبر داد.

نام نویسی ۳۰۲ داوطلب شوراهای اسلامی روستا در بندر آستارا

به گزارش ۸دی،سید سعید میرقربانی اظهارکرد: در مدت یک هفته ای ثبت نام ازداوطلبین انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا ۳۰۲ نفر در شهرستان آستارا نام نویسی کردند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری بندر آستارا با بیان اینکه ۲۱۱ نفر در روستاهای بخش مرکزی و ۹۱ نفر در روستاهای بخش لوندویل داوطلب ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا شدند، افزود: ثبت نام حضوری از داوطلبین روستاهای بخش مرکزی در فرمانداری آستارا و روستاهای بخش لوندویل نیز در بخشداری این بخش انجام شد.

وی با اشاره به اینکه  ۲۶۲ داوطلب به صورت حضوری و ۴۰ داوطلب به صورت غیرحضوری ثبت نام کردند، افزود: از تعداد افراد ثبت نام کننده؛ ۱۱ نفر خانم هستند.

میرقربانی با بیان اینکه ثبت نام از داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری از ساعت هشت صبح روز دوشنبه ۱۶ فروردین آغاز شد و تا شب گذشته ادامه داشت، گفت: ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و میان‌ دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، روز ۲۸ خرداد برگزار می شود.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری بندر آستارا با تاکید بر رعایت و پایبندی به چهار رکن اصلی انتخابات یعنی مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت خاطرنشان کرد: برگزاری یک انتخابات با شکوه و پرشور پشتوانه‌ قوی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و همه باید با بهره گیری از ظرفیت رسانه‌ها و گروه‌های اجتماعی و اطلاع‌ رسانی دقیق و امیدآفرینی در جامعه زمینه و بستر انتخاباتی پر شور و آگاهانه با مشارکت حداکثری را در جامعه فراهم کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
حسام الدین اسماعیل زاده
من بسجی فعال هستم مردم آستارا به من رای دهین بیمارستان ودانشگاه آزاد ودانشگاه ملی میزنیم وکارخانه نیز میزنیم و شغل زایی میکنیم مردم آستارا به من رای دهین وکادر بیمارستان وکادر نیروی انتظامی واپارتمان و مسکن مهر می‌دهیم 09144269447
در حاشیه