پسر جایگزین پدر می شود؟!

اعلام کاندیداتوری “مرتضی رمضانی دستک” در انتخابات میاندوره ای مجلس + جزئیات

“مرتضی رمضانی دستک” پسر مرحوم “محمدعلی رمضانی دستک” با اعلام استعفا از مدیریت دفتر نماینده معین شهرستان آستانه اشرفیه برای حضور در عرصه انتخابات میاندوره ای مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی کرد.

اعلام کاندیداتوری “مرتضی رمضانی دستک” در انتخابات میاندوره ای مجلس + جزئیات

به گزارش ۸دی، “مرتضی رمضانی دستک” پسر مرحوم “محمدعلی رمضانی دستک” با انتشار پستی اینستاگرامی خطاب به “رسول فرخی”  با اعلام استعفا از دفتر مدیریت نماینده معین شهرستان آستانه اشرفیه، از کاندیداتوری در انتخابات میاندوره ای مجلس خبر داد.

محضر جناب آقای دکتر فرخی؛
نماینده محترم معین شهرستان آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای
با سلام؛
احتراماً، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های جنابعالی در راستای پیگیری مجدانه امور مربوط به شهرستان آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در خانه ملت، که الحق و الانصاف بصورت بایسته به منصه ظهور رسید و‌ همچنین حسن اعتماد حضرتعالی نسبت به اینجانب در خصوص مدیریت دفتر نماینده معین، همانطورکه استحضار دارید در ایام کوتاه سپری شده به یاری خداوند متعال و‌ پیگیری جنابعالی توانستیم اقدامات مثبت و‌خدمات شایسته ای در ارتباط با امور زیربنایی و معضلات شهرستان به انجام برسانیم که تخصیص اعتبارات مورد نیاز به میزان ۱۲۰ میلیارد ریال بمنظور اتمام پروژه پل کابلی شهر آستانه اشرفیه، تغییر و تحول اسکله بندر کیاشهر و واگذاری آن از شیلات به سازمان بنادر و دریانوردی که تاثیر چشم گیری در اقتصاد منطقه خواهد داشت، تخصیص ۳۰ میلیارد ریال جهت تکمیل و بهره برداری از پروژه مخزن ۱۰.۰۰۰ متر مکعبی آب شهرستان، پیگیری جهت تکمیل پروژه های نیمه کاره دیگر نظیر سد لاستیکی انبارسر و پل سلیم چاف، تخصیص اعتبار جهت تجهیز درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان که در بهمن ماه سال جاری افتتاح گردید، تامین تجهیزات برق رسانی و کابل خود نگهدار به میزان ۴۶ کیلومتر و همچنین پروژه های ایجادی مختلفی که با پیگیری و جدیت منتخب بعدی، در سال های آینده ان شاالله به ثمر خواهند رسید، گوشه ای از انهاست.

خداوند متعال را شاکرم که در‌کنار و با حمایت های شما توفیق حاصل شد تا بخشی از مسئولیتم را در خدمت به نظام مقدس و‌مردمان دیارم به انجام برسانم.

علیهذا با توجه به‌مدت زمان باقی مانده تا برگزاری انتخابات میاندوره ای شهرستان آستانه اشرفیه و جریانات سیاسی حاکم بر فضای شهرستان، بعنوان یک جوان‌متعهد و‌ مسئول در برابر نظام مقدس، مقام‌معظم رهبری و‌ مردمان فهیم‌ و شریف شهرستان آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر، بر خود تکلیف میدانم در میدان انتخابات حاضر شوم و در مسیر رشد و اعتلای دیارم، که همانا تنها آرزوی مرحوم دکتر محمد علی رمضانی دستک نیز بود،در این سنگر جهاد نمایم.

لذا ضمن قدر دانی مجدد از حسن اعتماد حضرتعالی، بدینوسیله استعفای خود را از کسوت مدیریت دفتر نماینده معین شهرستان به حضور تقدیم می نمایم.

انشاالله فارغ ار نتایج رقم خورده درکارزار انتخابات آتی، در کنار هم از هیچگونه تلاشی در مسیر پیشرفت و توسعه گیلان عزیزمان فروگذار نکنیم‌.
من الله توفیق
ارادتمند مرتضی رمضانی دستک

گفتنی است “مرتضی رمضانی دستک” پسر “محمدعلی رمضانی دستک” نماینده فقید شهرستان آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر در مجلس یازدهم است که اسفندماه سال ۹۸ بعد از پیروزی در انتخابات مجلس درگذشت.

 

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه