ترافیک سنگین در جاده رشت _ تهران همزمان با پایان دور نخست تعطیلات نوروزی

سرهنگ “جاور صفاری”، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان گفت: به دلیل پایان تعطیلات نیمه نخست عید نوروز شاهد حجم بالای خروجی وسائط نقلیه و خودروهای شخصی از سمت شمال به جنوب محور رشت به سمت قزوین هستیم و هم‌اینک این محور کمی متراکم و پرحجم است اما ترافیک به شکل روان گزارش می‌شود. ترافیک در محور حسن‌رود به سمت زیباکنار نسبت به دیگر محورهای مواصلاتی گیلان از حجم تردد بیشتری برخوردار است.

ترافیک سنگین در جاده رشت _ تهران همزمان با پایان دور نخست تعطیلات نوروزی

به گزارش ۸دی، سرهنگ “جاور صفاری”، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به ترافیک سنگین و پرحجم در جاده رشت به تهران و خروجی‌های استان گیلان همزمان با پایان دور نخست تعطیلات نوروزی گفت: به دلیل پایان تعطیلات نیمه نخست عید نوروز شاهد حجم بالای خروجی وسائط نقلیه و خودروهای شخصی از سمت شمال به جنوب محور رشت به سمت قزوین هستیم و هم‌اینک این محور کمی متراکم و پرحجم است اما ترافیک به شکل روان گزارش می‌شود. ترافیک در محور حسن‌رود به سمت زیباکنار نسبت به دیگر محورهای مواصلاتی گیلان از حجم تردد بیشتری برخوردار است.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه جاده‌های ورودی، خروجی و داخلی گیلان این روزها بسیار متراکم و شلوغ است از تمام مسافران و رانندگان در چنین شرایطی می‌خواهیم که قواعد رانندگی را رعایت کنند و از عجله و شتاب به‌ویژه افرادی که در حال بازگشت هستند به شدت پرهیز کنند.از کلیه مسافرانی که قصد خروج از گیلان را دارند، می‌خواهیم حین تردد در محورها قواعد رانندگی را رعایت کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه