نام نویسی چهره های سیاسی ـ اجتماعی در انتخابات شورای شهر رشت/ ثبت نام ۱۰۹داوطلب تا پایان روز پنجم + جزئیات

فرماندار رشت از ثبت نام ۱۰۹ داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر تا پایان پنجمین روز ثبت نام داوطلبین در این شهرستان خبر داد.

نام نویسی چهره های سیاسی ـ اجتماعی در انتخابات شورای شهر رشت/ ثبت نام ۱۰۹داوطلب تا پایان روز پنجم + جزئیات

به گزارش هشت دی، علی فتح اللهی فرماندار رشت در پایان پنجمین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی، گفت: از ۲۰ اسفند ۹۹ ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر تا پایان وقت اداری ۲۶ اسفند ۹۹ به چهار روش از طریق نرم افزار موبایل، نرم افزار رایانه(دسکتاپ)، دفاتر پیشخوان دولت و به صورت حضوری با مراجعه به فرمانداری انجام می شود.

رییس ستاد انتخابات شهرستان رشت اضافه کرد: در شهرستان رشت همزمان با پایان پنجمین روز از نام‌نویسی داوطلبین، ثبت نام ۱۰۹نفر نهایی شده که از این تعداد ۱۳نفر خانم و ۹۶ نفرآقا هستند.

فرماندار رشت با اشاره به حضور چهره های جدید در انتخابات ۱۴۰۰، تصریح کرد: از ۱۰۹نفر ثبت نام کننده تا این لحظه، تعداد ۱۸دواطلب با سابقه عضویت در شوراهای اسلامی شهر و تعداد ۹۱ داوطلب بدون سابقه عضویت در این شورا، اقدام به ثبت نام نموده اند.

فرماندار رشت در پایان گفت: ثبت نام انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا از ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ آغاز و تا پایان وقت اداری ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ انجام خواهد شد.

به گزارش هشت دی، پنجمین روز از ثبت نام انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر رشت در حالی به پایان رسید که محمد محمودیان، سجاد علی پور، محمدرضا خاکسار، فاطمه شیرزاد و محمدحسن واثق کارگرنیا از شخصیت ها و چهره هایی هستند که تاکنون در انتخابات شورای شهر رشت ثبت نام کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه