۱۵۰ هزار خودرو از محورهای ورودی گیلان بازگردانده شدند

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان صفاری گفت در ایام اعمال محدودیت‌های ترافیکی حدود ۱۵۰ هزار نفر از رانندگانی که قصد ورود به استان گیلان را داشتند با تذکرات پلیس به شهر مرجع برگشت داده شدند.

۱۵۰ هزار خودرو از محورهای ورودی گیلان بازگردانده شدند

به گزارش ۸دی، جاور صفاری با تاکید بر اینکه مسدودیت راه‌های ورودی به گیلان تا این لحظه به پلیس راه ابلاغ نشده است اظهار کرد: پلیس راه گیلان در محورهای ورودی استان واقع در رودبار، چابکسر و منجیل از ابتدای اجرای طرح محدودیت حضور پررنگ و فعال دارند و تذکرات لازم را به خودروهای با پلاک غیربومی که مجوز تردد هم ندارند می‌دهد.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه هیچ کدام از محورهای ورودی به گیلان تا این ساعت مسدود نشده است تصریح کرد: تاکنون تعداد زیادی از هموطنان ما به جهت تذکراتی که نیروهای پلیس راهور استان به آنان داده‌اند از ورود به گیلان و ادامه سفر خودداری کردند و به شهر مرجع خود بازمی‌گردند.

وی از برگشت داده شدن ۱۵۰ هزار نفر از رانندگان در ایام اجرای محدودیت ترافیکی و پس از تذکرات پلیس راه استان گیلان خبر داد و اذعان کرد: افرادی ابلاغیه دادگاه دارند، یا مریض هستند و یا مأموریت دارند با در دست داشتن برگه تردد از این امر مستثنی بوده و تمام نیروهای پلیس راهور گیلان که در مبادی ورودی استان مستقرند در این باره توجیه شده‌اند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان اضافه کرد: ابلاغیه جدیدی مبنی بر ممنوعیت تردد به استان گیلان به ما داده نشده است و پلیس راه نیز مانند همکاران‌مان در پلیس راهور منتظریم تا اگر ابلاغیه جدیدی صاد شد قطعا با جدیت نسبت به اجرای آن اقدام کند.

صفاری ضمن درخواست از عموم مردم برای سفر نکردن به استان گیلان و اجتناب از سفر به شهرهای قرمز رنگ ابراز داشت: در این شرایط کرونایی واقعا سفر به استان گیلان که شرایط شکننده‌ای هم دارد بسیار خطرناک است و همه باید به هم کمک کنیم تا با پیشگیری از سفرهای غیرضروری موجبات قطع زنجیره ویروس قطع شود.

وی با بیان اینکه هم‌اینک در گیلان شهر قرمز رنگ نداریم و رنگ شهرهای رودسر و رودبار نارنجی است خاطرنشان کرد: اگر چنانچه احیانا راننده‌ای نسبت به اجرای طرح محدودیت تمکین نکند و کم‌توجهی کند ما به واسطه آخرین ابلاغیه وی را اعمال قانون و جریمه می‌کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه