افزایش ۱۶۲ درصدی ورود خودرو به گیلان/ اعمال محدودیت ترافیکی در جاده‌ها

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان از افزایش ۱۶۲ درصدی ورود خودرو به گیلان در چهار روز اخیر خبر داد و گفت: اعمال محدودیت ترافیکی امروز تا ساعت ۲۴ در جاده‌های قدیم رشت – قزوین و آستارا – اردبیل اجرایی می‌شود.

افزایش ۱۶۲ درصدی ورود خودرو به گیلان/ اعمال محدودیت ترافیکی در جاده‌ها

به گزارش ۸دی، در تعطیلات اخیر شاهد افزایش ۱۶۲ درصدی ورود خودرو به گیلان هستیم این در حالی است که در مدت سه روز اخیر تعداد پنج نفر از هموطنان عزیزمان در اثر وقوع حوادثی رانندگی جان خود را از دست دادند و ۴۳ نفر هم مصدوم شدند.

جاور صفاری رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان شامگاه شنبه ۱۴ خرداد در این رابطه در گفتگو با خبرنگاران، گفت: از روز چهارشنبه( ۱۱ خرداد) تا به امروز بالغ بر ۳۴۰ هزار دستگاه خودرو وارد استان گیلان شده است.

وی از افزایش ۱۶۲ درصدی ورود خودرو به گیلان در مدت اخیر خبر داد و عنوان کرد: این مقدار خودروی ورودی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۱۵ هزار دستگاه خودرو بیشتر است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت ترافیک در محورهای ارتباطی استان گیلان متاثر از این حجم ورود خودرو شلوغ، پرتراکم و پرتردد است تصریح کرد: در محورهای ورودی استان گیلان نیز مشکل خاصی در حوزه ترافیک وجود ندارد.

صفاری اضافه کرد: در مدت سه روز اخیر تعداد پنج نفر از هموطنان عزیزمان در اثر وقوع حوادثی رانندگی جان خود را از دست دادند و ۴۳ نفر هم مصدوم شدند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان اضافه کرد: در جاده‌های برون شهری گیلان سرعت‌ها و سبقت‌های غیرمجاز از دلایل اصلی بروز حوادث رانندگی بوده است.

صفاری ابراز داشت: با توجه به حجم زیاد برگشت مسافران از استان گیلان و برای اینکه در محور قزوین به رشت به ویژه در محدوده شرق رودبار و همچنین در سراوان و امامزاده هاشم شاهد کندی تردد نباشیم محدودیت ترافیکی را برای وسایط نقلیه سنگین از جمله تریلرها و کامیون‌ها به مرحله اجرا می گذاریم.

وی درباره این محدودیت ترافیکی بیشتر توضیح داد و اضافه کرد: این محدودیت ترافیکی از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ یکشنبه (۱۵خرداد) در محورهای یاد شده اجرایی می‌شود و امیدواریم شاهد کمترین حوادث ترافیکی باشیم.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان خاطرنشان کرد: از رانندگان و مسافرانی که قصد بازگشت دارند می‌خواهیم زمان سفر خود را مدیریت کرده و به ساعات پایانی فردا موکول نکنند تا پلیس راه هم بتواند به درستی ترافیک را هدایت کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه