رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی گیلان خبر داد:

ورود ۱۱۶ هزار خودرو طی ۴۸ ساعت گذشته به گیلان

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی گیلان گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته ۱۱۶ هزار دستگاه خودرو وارد گیلان شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

ورود ۱۱۶ هزار خودرو طی ۴۸ ساعت گذشته به گیلان

به گزارش هشت‌دی، جاور صفاری در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته، ۷ هزار دستگاه خودرو نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشتر وارد استان شدند که ترافیک نیمه‌سنگین اما روان را در محورهای استان شاهد بودیم.

وی بیشترین علت تصادفات جاده‌ای طی دو روز گذشته را سرعت و سبقت غیرمجاز عنوان کرد و افزود: هموطنان برای تردد ایمن در محورهای مواصلاتی استان از رفتارهای پرخطر به‌ویژه سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند. رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز حوادث پیشگیری و سفری ایمن و خاطره انگیز را تجربه کنند.

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در دو محور قدیم رشت – قزوین و آستارا – اردبیل و بالعکس طی امروز تصریح کرد: به منظور افزایش ظرفیت تردد در محورهای مواصلاتی، تسهیل در عبور و مرور و ارتقاء ایمنی وسایل نقلیه در تعطیلات ایام طرح نوروز ۱۴۰۲، امروز محدودیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم رشت – قزوین و آستارا – اردبیل و بالعکس اعمال شده است.

صفاری در پایان خاطرنشان کرد: بر این اساس تردد تمامی تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی که از ساعت ۸ امروز در دو محور قدیم رشت – قزوین و بالعکس و آستارا  – اردبیل و بالعکس تا ساعت ۲۴ امشب ممنوع شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه