نماینده مردم انزلی در مجلس تاکید کرد:

نقش شرکت های دانش بنیان در رفع مشکلات اقتصادی گیلان

نماینده مردم انزلی در مجلس با بیان اینکه شرکت های فناوری و دانش بنیان استان یکی از راهکارهای عملی توسعه گیلان است،گفت:برون رفت از مشکلات اقتصادی گیلان با حمایت از شرکتهای دانش بنیان عملی است.

نقش شرکت های دانش بنیان در رفع مشکلات اقتصادی گیلان

به گزارش ۸دی،احمد دنیا مالی در دیدار با علی باستی رئیس پارک علم و فناوری گیلان، با تأکید بر لزوم هم افزایی همه دستگاه های اجرایی استانی، بر نقش شرکت های دانش بنیان و فناور در برون رفت از مشکلات اقتصادی استان و همچنین شاخصی برای توسعه گیلان تاکید نمودند.

رئیس پارک علم و فناوری گیلان نیز با بیان روند حمایت های پارک از فناوران و نوآوران افزود: فعالیت های شرکت های فناوری در یک سال موفق به جذب سرمایه و سرمایه‌گذاری شده است و این نشانه ای از توسعه اقتصادی منطقه است.

وی با اشاره به ظرفیت های استان افزود: پارک علم و فناوری گیلان آمادگی دارد در حوزه شیلات، کشاورزی و گردشگری حمایت‌های ویژه‌ای را برای ایده‌ها ، نوآوری‌ها و فناوری‌ها قابل تجاری سازی، در نظر داشته باشد.

وی همچنین با اشاره به اینکه شهرستان بندرانزلی در برخی از شاخص‌‎های اقتصادی در منطقه بی‌نظیر است بیان داشت: شهرستان بندر انزلی از قابلیت‌ها و توانمندی‌های متنوعی در حوزه گردشگری، صنعت و تجارت برخوردار می باشد.

 نماینده مردم انزلی در مجلس یادآورشد: از هرگونه پیشنهاد و طرحی که منجر به تسهیل و تسریع در دستیابی به اشتغال‌زایی و تولید درمنطقه شود حمایت می کنیم.

منبع: خانه ملت

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه