بارگذاری محتوای آموزش رانندگی با هدف کاهش تصادف جاده ای در شبکه شاد

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان از بارگذاری آخرین روش‌های نوین برای آشنایی دانش آموزان با هدف کاهش تصادفات جاده ای در شبکه شاد خبر داد.

بارگذاری محتوای آموزش رانندگی با هدف کاهش تصادف جاده ای در شبکه شاد

به گزارش ۸دی، محمد رحمتی، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: با همکاری این ۲ دستگاه از ظرفیت شبکه شاد در تولید و محتوای آموزشی برای کاهش تصادفات جاده‌ای استفاده می‌شود.

او،  با اشاره به گردشگر پذیربودن استان و وقوع تصادفات رانندگی در طول سال ، افزود: با انعقاد این تفاهم نامه همکاری، ۲ سازمان، آموزه‌های ترافیکی و رانندگی را با همکاری یکدیگر در شبکه شاد اجرا خواهند کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان،  با اشاره به وجود تعداد زیادی مدارس در حاشیه جاده‌های گیلان و پرحادثه بودن این مناطق، گفت: با اجرای طرح مشترک ارتقای ایمنی موتورسواران و عابران پیاده از طریق شبکه‌های مجازی و بارگذاری محتوای آموزشی در پیام رسان شاد، شاهد کاهش آمار تصادفات منجر به فوت و جرح در استان خواهیم بود.

رحمتی، با بیان اینکه بسیاری از برنامه‌های آموزش و پرورش در شبکه شاد برگزار خواهد شد، تصریح کرد: ارائه آخرین روش‌های نوین برای آشنایی دانش آموزان و خانواده‌ها با حوادث پیش رو، نقش مهمی در ارتقای فرهنگ رانندگی، کاهش مخاطرات و صرفه جویی در هزینه‌های ناخواسته خواهد داشت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه